کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

تجمع اعتراضی خانواده های دستگیر شدگان 13 آبان با پلاکارد در مقابل دادگاه انقلاب

بنابه گزارشات رسیده از مقابل دادگاه انقلاب ده ها نفر از خانواده هایدستگیر شدگان 13 آبان از صبح امروز در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کردند وخواستار آزادی فوری عزیزان خود هستند.
خانواده های دستگیر شدگان 13 آبان حوالی ساعت 09:00 تجمع اعتراضی خود راآغاز کردند. تا ساعت 09:35  تعداد خانواده ها به بیش از 140 نفر تخمین زدهمی شد و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.علاوه بر خانواده ها مردمبرای حمایت از آنها به جمع خانواده ها می پیوندن.
 تعدادی از خانواده ها و بخصوص مادران با در دست داشتن دست نوشته هایی کهبر آن نوشته شده:«خواهان آزادی فوری عزیزنمان هستیم» در مقابل دادگاهانقلاب ایستاده اند .تعداد زیادی از آنها هنوز از وضعیت و شرایط و محلنگهداری عزیزان خود بی خبر هستند .
 در بین دستگیر شدگان  تعداد زیادی از دختران و زنان جوانی که سنین آنهابین 20 تا 30 ساله هستند و خانواده های آنها از محل بازداشت و شرایط آنهاهیچ خبری در دست ندارند و تا به حال با خانواده های خود تماسی نداشته اند.
خانواده ها از بی خبری عزیزانشان سخت خشمگین هستند و با تاکید بر این کهما به وعده ها توجهی نخواهیم کرد و عزیزانمان باید بی قید و شرط و فوریآزاد شوند.
نیروهای سرکوبگر انتظامی، لباس شخصی و حراست دادگاه انقلاب با مشاهدۀپلاکاردها بسوی خانواده ها هجوم بردن و با برخورد وحشیانه و غیر انسانی واهانت سعی داشتند که دست نوشته ها را از دست آنها بگیرند.دست نوشته در دستمادران است و آنها به نیروهای سرکوبگر اجازه چنین کاری را نمیدهند.نیروهای سرکوبگر وقتی که با خشم خانواده ها مواجه شدند سعی در آرامکردن خانواده ها و دادن وعده پرداختند.ولی خانواده می گفتند ما هیچ وعدهای را نمی پذیریم و باید عزیزانمان را آزاد کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر