کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

سخنرانی صفار در رشت هم متشنج شد

پس از آنكه سخنرانی وزیر سابق ارشاد در دو دانشگاه به تشنج كشیده شد در دانشگاه گیلان نیز سرنوشت مشابهی برای وی رقم خورد.
ویكه در سخنرانی خود اظهارات قبلی مطرح شده در دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاهتهران را تكرار می كرد با واكنش دانشجویان معترض مواجه شد.
به گزارشخبرگزاري حامي دولت "فارس" ، دانشجویان با شنیدن سخنان صفار هرندی شعار یاحسین میرحسین و دروغگو، دروغگو سر دادند.هرندی در پاسخ به آنان اظهار داشتكه اگر من دروغگو هستم پس چرا وزیر فرهنگ شما به خارج از كشور فرار كردهاست.
وی افزود: اكنون اگر كسی به طور ناگهانی وارد جلسه شود متوجه می‌شود كه چه كسی خشونت‌طلب است.
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم گفت: آیا فریاد 13 میلیون نفر می‌تواندصدای 24 میلیون جمعیت را خاموش كند.در این هنگام دانشجویان طرفدار میرحسینموسوی شعار یاحسین، میرحسین را دوباره سر دادند.
در این هنگامطرفداران احمدی‌نژاد نیز فریاد برآوردند كه صفار دوستت داریم و هوادارانموسوی نیز از صفار هرندی خواستند جلسه را ترك كند.
هرندی خطاب بههواداران موسوی گفت: به دعوت شما نیامدم كه با حرف شما بروم فضای اینجلسه، فضای دریافت حرف حق است كه در همین لحظه دانشجویان هواداران موسویسرود «یار دبستانی من» را سر دادند.
وزیر دولت نهم خاطرنشان كرد:این سرود توسط آقای جم با انگیزه ضدیت با آمریكا و شاه در اوایل انقلابسروده شد كه جا دارد از این فرد تشكر شود.
دانشجویان معترض با شنیدن سخنان صفار هرندی دوباره شعار سر دادند كه «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران».
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در پاسخ به شعار نه غزه، نه لبنان، جانمفدای ایران تصریح كرد: هر كس ایران را دوست دارد باید غزه و لبنان را دوستداشته باشد زیرا آنها هزاران كیلومتر آن طرف‌تر از مرزها ایستاده‌اند درغیر این صورت شما باید در مرزها می‌جنگیدید.
در همین لحظه دانشجویان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دیكتاتور را سر دادند.
مشخصنیست به رغم چند مورد تجربه سخنرانی صفار و علاقه شدید! برخی دانشجویان بهوی و ایجاد التهاب، چرا این گونه جلسات به دفعات تكرار می شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر