کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

تسلیت خاتمی به مناسبت درگذشت آیت‌الله منتظری

رییس جمهور سابق کشورمان با صدورپیامی درگذشت آیت‌الله منتظری را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هو الباقی!
رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر، مجاهد نستوه؛ فقیه کلامی، جامع معقول و منقول حضرت آیت‌الله العظمی منتظری رضوان‌اله علیه را به ساحت مبارک حضرت ولی‌الله الاعظم، به حوزه‌های علمیه، به همه ارادتمندان، دوستداران آن فقید سعید و بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.
عالم و متفکر و فقیه بزرگواری رخ در نقاب خاک کشید که در عرصه علم و عمل همه عمر پر برکت خود را در مسیری که رضایت خداوند را در آن می‌دانست مصروف کرد و برای خدا و خدمت به بندگان او و دفاع از میهن و مردم، رنج‌ها، دربدری‌ها و زندان‌ها و شکنجه‌ها را با سینه‌ای گشاده تحمل کرد و عزیزترین سرمایه‌اش یعنی فرزند عزیز و مجاهدش حجه‌الاسلام والمسلمین محمد منتظری را نیز تقدیم انقلاب و راه خدا کرد.
آن بزرگ از ارادتمندان حضرت امام و از سردمداران و پایه‌های انقلاب بزرگی بود که به رهبری ممتاز حضرت امام بالمال به  پیروزی رسید.
بدون تردید فقدان این عالم ربانی برای اسلام و تشیع و بخصوص حوزه‌های علمیه خسارتی بزرگ است و از خدا می‌خواهم که آن‌را به لطف بیکران خود جبران نماید و روان پاک این عزیز را در بحبوحه رضوان و بهشت خود متنعم گرداند.

سیدمحمد خاتمی
29/09/1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر