کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

اخبار جدید از کوی دانشگاه تهران

مدیر کل کوی دانشگاه تهران رویکرد خود در اداره کوی دانشگاه تهران را پیشبرد امور کوی از مرحله پیشنهاد، ‌اجرا تا نظارت با همکاری دانشجویان عنوان کرد و گفت: از برنامه‌های اصلی این حوزه پیشبرد امور کوی با همکاری دانشجویان و همچنین شوراهای منتخب دانشگاه است.


دکتر اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کوی، یکی ازبرنامه‌های اصلی کوی دانشگاه تهران را تهیه خوابگاه برای متاهلین عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه تهران به سمت دوره‌های تحصیلات تکمیلی پیش می‌رود، بنابراین دانشجویان متاهل دانشگاه به تبع افزایش پیدا می‌کنند که باید در این زمینه راهکاری اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه 3 یا 4 ساختمان کوی دانشگاه تهران به متاهلین اختصاص پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر یک ساختمان آماده و تخلیه شده است و بقیه ساختمان‌ها نیز برای اسکان متاهلین آماده خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه خوابگاه‌های دانشگاه تهران و کوی دانشگاه از نظر وسایل گرمایشی هیچ گونه مشکلی ندارند، گفت: در صورت بروز مشکل در این زمینه به سرعت اقدامات لازم انجام می‌گیرد.
مدیر کل کوی دانشگاه تهران با بیان اینکه مسجد کوی دانشگاه تهران به ماه محرم امسال نیز نمی‌رسد، تصریح کرد: تنها اسکلت مسجد ایجاد شده است و قطعا مسجد برای ماه محرم آماده نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر