کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

10 بازیکن سرخابی در خطر محرومیت از دربی

در فاصله دو هفته ای برگزاری دربی بزرگ شهر تهران، تعداد کارت های بازیکنان پرسپولیس و استقلال را مورد بررسی قرار می دهیم.

اهمیت دربی و نتیجه آن و حتی شکل بازی در آن مسابقه به قدری اهمیت دارد که بازیکنان به هر طریقی شده می‌خواهند حضور داشته باشند.

نگاهي اجمالي به بازيكنان دو اخطاره پرسپوليس در نوع خود جالب به نظر مي‌رسد در اين ميان 5 بازيكن دو اخطاره پرسپوليس از جمع مدافعان و دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس ميثاق معمارزاده، سپهر حيدري، مجتبي شيري، عليرضا محمد و شيث رضايي 5 بازيكني هستند كه دو اخطاره بوده و با دريافت كارت زرد در بازي با پيكان ديدار سنتي را از دست مي‌دهد.

حال بايد منتظر بود و ديد براي اجتناب از اين واقع كداميك از آنها در بازي با راه آهن كارت زرد دريافت خواهند كرد.

استقلال هم قبل از دربی 2 بازی حساس را پیش رو دارد،

استقلال تهران ، ابتدا استیل‌آذین و پس از آن ابومسلم. در تیم صمد مرفاوی 5 بازیکن دو اخطاره هستند که البته نام رضا عنایتی را به دلیل جدایی از استقلال باید از این فهرست 5 نفره خارج کرد.

امیرحسین صادقی، حسین کاظمی، فرهاد مجیدی و خسرو حیدری 4 بازیکن فعلی تیم هستند که هر کدامشان برای مرفاوی یک وزنه هستند و به هیچ وجه دوست ندارد آنها را برای دربی از دست بدهد. از طرفی استقلال در شرایطی است که باید امتیازات خانگی را کسب کند.

این 4 بازیکن اگر مقابل استیل‌آذین 3 اخطاره شوند خیالشان از دربی راحت خواهد بود و آن وقت تنها بازی با ابومسلم را از دست می‌دهند اما اگر 3 اخطاره نشوند باید برای بازی با شاگردان پرویز مظلومی خیلی دست به عصا حرکت کنند تا دربی را از دست ندهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر