کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

خداحافظی ایرانی ها با پژو 206

تولید تیپ 2 پژو 206 متوقف شد.

پژو 206 تیپ 2 معمولی از خط تولید ایران خودرو خداحافظی کرد.

پس از توافقی که پلیس و خودروسازان برای نصب ترمز ABS انجام دادند پژو 206 تیپ 2 معمولی دیگر تولید نمی شود و مدل ABSدار این خودرو جایگزین مدل معمولی آن خواهد شد.

یکی از مدیران ایران خودرو با تایید این موضوع به خبر آنلاین گفته که خودرو 206 تیپ 2 معمولی دیگر تولید نمی شود و شرکت فقط در حال تلاش برای پاسخگویی به مشتریان قبلی و تعهدات قبلی خود است.

این منبع آگاه اعلام کرده که با توجه به الزام نیروی انتظامی مبنی بر ABS دار کردن خودروهای داخلی، ایران خودرو مدل ABS دار را در برنامه تولید خویش قرار داده و حتی ثبت نام فروش فوری آن نیز بسته شده است.

با نصب این ترمز بر روی پژو 206 تیپ 2 که پر مخاطب ترین مدل مورد درخواست مشتریان 206 است حدود 600 هزار تومان به قیمت خودرو افزوده می شود.

بنابراین قیمت این خودرو در بازار با نصب ترمزABS به رقمی معادل 14 میلیون و 500 تا 600 هزار تومان خواهد رسید.

هم اکنون این خودرو با قیمتی معادل 14 میلیون و50 تا 150 هزار تومان خرید و فروش می شود که پیش بینی می شود با توجه به نصب ABS روی آن قیمت کارخانه ای آن نیز افزایش یابد.

از طرفی با توجه به استقبال از فروش فوری و اقساطی 206 تیپ 2 با ABS‌ و تکمیل ظرفیت فروش اقساطی 30 روزه آن، ایران خودرو اقدام به ثبت نام فروش اقساطی این خودرو به صورت 45 روزه کرده که انتظار می رود با توجه به استقبال مشتریان ظرفیت آن به زودی تکمیل خواهد شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر