کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

شناسایی 312 نفر از اراذل و اوباش نامی تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تهران از شناسایی 312 نفر از اراذل و اوباش نامی در این استان طی 10 ماهه گذشته خبر داد.

سرهنگ نادر سرکاری ظهر شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 10 ماه امسال 312 نفر از اراذل و اوباش نامی در سطح شهرستانهای استان تهران به خصوص کلانشهر کرج شناسایی شدند که از این تعداد 114 نفر دستگیر شدند همچنین 235 نفر از اراذل و اوباش استان تحت کنترل پلیس هستند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری دو باند بزرگ مواد مخدر که بر اثر اختلاف، اقدام به گروگان گیری کرده بودند، افزود: این دو گروه به دلیل اختلافات زیاد در مورد مواد مخدر، اقدام به اذیت و آزار جنسی کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دو گروه هریک با گروگان گرفتن افراد گروه مقابل و انتقال به باغی در کرج، اقدام به اذیت و آزار جنسی برای انتقام گیری از گروه مقابل می کردند.

سرکاری بیان داشت: ماموران پلیس استان تهران پس از بررسی و کارهای کارشناسی توانستند مخفی گاه و باغ این افراد را شناسایی و تعدادی از این افراد را دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تهران عنوان کرد: در پی دستگیری چند تن از اعضای این دو گروه، مابقی اعضا شناسایی و در استانهای بزد، کرمان و دیگر شهرستانها دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع 28 نفر این دو گروه که سرکرده باندها نیز همراه آنها بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

این مسئول یادآور شد: تمام افراد دستگیر شده دارای سوابق و شرارتهای قبلی بودند که در اعترافات خود به تمامی جرائم اعتراف کردند.

سرکاری گفت: این اراذل و اوباش بیشتر در مناطق حصارک و شاهین ویلای کرج اقدام به زورگیری و اخاذی به طرق مختلف از مردم می کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر