کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان

3 خواهر وقتي متوجه شدند ، مادرشان آخرين دقايق حيات را سپري مي‌كند، بر سر تقسيم ارثيه با چاقو به يكديگر حمله كردند.

اين حادثه هفته گذشته در بيمارستان امام (ره)‌ اتفاق افتاد و مشخص شد، زن 68 ساله‌اي كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد، براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و به دليل پيشرفته بودن بيماري، پزشكان از او قطع اميد كرده‌اند.

در پي اين ماجرا حاضران در بيمارستان يكباره مشاهده كردند، 3دختر زن كه براي ملاقات مادر خود به بيمارستان آمده بودند، با چاقو به سوي يكديگر حمله‌ور شدند.

در پي اين اقدام، موضوع به ماموران يگان انتظامي مستقر در بيمارستان امام (ره)‌ گزارش شد و با عزيمت ماموران به محل درگيري، هر سه خواهر دستگير و تحقيق از آنها آغاز شد. در تحقيقات مشخص شد، زن بيمار را يكي از دخترانش به بيمارستان آورده و 2 خواهر وي زماني كه اطلاع پيدا كرده‌اند، پزشكان از مادرشان قطع اميد كرده‌اند به تصور اين كه مادر تمام ميراث خود را به خواهرشان بخشيده، با او درگير شده‌اند.

دختري كه مادر خود را به بيمارستان منتقل كرده و از سوي 2خواهرش با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، در شكايت خود گفت: 7 سال پيش، پدرم از دنيا رفت و چون 2 خواهر ديگرم ازدواج كرده بودند، من سرپرستي مادرم را به عهده گرفتم و با وجود آن كه تعداد زيادي خواستگار داشتم به خاطر مادرم به تمام خواستگارها پاسخ منفي دادم.

وي افزود: مادرم از سرطان كبد رنج مي‌برد و از چند ماه پيش شيمي‌درماني مي‌شود و زماني كه پزشكان اعلام كردند ديگراميدي به نجات وي نيست و او ساعات آخر زندگي خود را سپري مي‌كند، خواهرانم كه در اين مدت توجهي به من و مادرم نداشتند به تصور اين كه وي ميراث خود را به من بخشيده با حضور در بيمارستان به من حمله‌ور شدند و ...

در پي اين اظهارات و تحقيق مقدماتي، پرونده براي رسيدگي و تحقيقات بيشتر به كلانتري 148 انقلاب ارسال شد تا بررسي‌هاي بعدي صورت گيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر