کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

محاکمه 5 نفر از متهمان حوادث عاشورا به اتهام محار

دادسراي عمومي و انقلاب تهران با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه پرونده 5 نفر از متهمين حوادث روز عاشورا به اتهام محاربه تكميل و به دادگاه ارسال شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران، پرونده پنج نفر از متهمان آشوب‌هاي روز عاشورا با صدور كيفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال شد.
رسيدگي به جرايم اين متهمان به زودي در يكي از شعب دادگاه انقلاب اسلامي تهران با حضور وكلاي آنان و نماينده مدعي العموم برگزار مي‌شود.
بر اساس اطلاعيه دادسراي عمومي و انقلاب تهران اين كيفرخواست ها در پي دستگيري متهمان در آشوب هاي روز عاشورا، گزارش ماموران ، تكميل تحقيقات و اقرار صريح متهمان صادر شده است .
عباس جعفري دولت آبادي، دادستان عمومي و انقلاب تهران پيش از اين اعلام كرده بود، قوه قضائيه براساس قانون با مجرمان برخورد خواهد كرد. اين قسمت درست عمل نمي كند. متاسفانه, جستجوگر شما از فريم پشتيباني نمي كند

۱ نظر:

  1. طبق اطلاع رسيده ، به دنبال دعوت دو نفر از اراذل و اوباش خارج نشين و از نزديكان شعبان جعفري معروف به شعبان بي مخ به نامهاي محسن مخملباف و محسن سازگارا كه طبق دستور نيچه پيامبر اراذل و اوباش جهان در مقعد شيطان بزرگ زندگي كرده و سرشان را از زير دمب او بيرون آورده و نام آن را زندگي نهاده اند و مسئوليت تبليغات جنبش سبز اراذل و اوباش ايراني را به عهده دارند، چند ميليون ايراني در روز پنجشنبه دهم دي ماه 1388 در خيابانهاي تهران تجمع نموده و طبق دستور اين دو به لگد پراكني و عر و تيز و جفتك انداختن و سطل آشغال آتش زدن مشغول شده اند. اين جريان انقدر وسيع بوده است كه خاك پايتخت ايران به توبره شده است.
    طبق آخرين اخبار انقلاب مخملين در حال پيروزي بوده و ايندو خود را آماده ميكنند كه با هواپيماي ارفرانس همراه با هخا، در ميان استقبال تاريخي اراذل و اوباش ايراني در روز 12 بهمن وارد ايران شده و پس از حضور در بهشت اراذل و اوباش در محل شهر نو سابق و سخنراني تاريخي در آنجا طي ده روز حكومت ايراني به رهبري« آريو برزن» تشكيل دهند .
    اخبار تكميلي به زودي در اختيار قرار خواهد گرفت.

    پاسخحذف