کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

کنکور تا ابتدای سال 91 حذف می‌شود

با توجه به آنکه احتمال دارد برنامه چهارم برای یک سال تمدید شود و سال اول برنامه پنجم نیز یک سال به تعویق می‌افتد احتمال آن می‌رود که کنکور تا ابتدای سال 91 حذف شود.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حذف کنکور از سیستم آموزشی کشور اظهار داشت: متاسفانه وزارت آموزش وپرورش و وزارت علوم زیر ساخت‌های لازم را برای حذف کنکور فراهم نکرده بودند به همین علت حذف کنکور با تاخیر مواجه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین مساله موجب شده است کمیسیون حساس شده و از وزرای آموزش و پرورش و علوم دعوت به عمل آورد و در رابطه با علت اجرایی نشدن این قانون از آنان توضیح بخواهند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده بود توان انجام این کار را ندارد، در حال حاضر اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم با توجه به اعلام آمادگی وزارت علوم نیز کنکور تا پایان سال اول برنامه پنجم حذف شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه احتمال دارد برنامه چهارم برای یک سال تمدید شود و سال اول برنامه پنجم نیز یک سال به تعویق می‌افتد احتمال آن می‌رود که کنکور تا ابتدای سال 91 حذف شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر