کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

کواکبیان: تعطیلی بساط BBC فارسی با مناظرات

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: ادامه مناظره های سیاسی که اخیراً در صدا و سیما برگزار می شود ، با اصلاحاتی اندک می تواند اعتراضات را از کف خیابانها جمع کرده و بساط شبکه های فارسی زبان بیگانه را هم برچیند.

مصطفی کواکبیان که خود به عنوان یکی از طرفین مناظره های اخیر در صدا و سیما حضور یافته بود، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر خواستار حل برخی مشکلات در کشور هستیم همه باید با دلسوزی و حسن نیت به برگزاری چنین مناظره هایی توجه داشته باشیم .

وی با بیان اینکه برگزاری مناظره های سیاسی اخیر اقدام خوبی است ، افزود: رهبرمعظم انقلاب هم بر برگزاری چنین برنامه هایی پس از انتخابات تاکید داشتند اما این مناظره ها با ماه‌ها تاخیر در حال انجام است.

کواکبیان تصریح کرد: برگزاری این مناظره های سیاسی باید برای رسیدن به حقایق باشد و ما همواره با عنوان یک بازی برد- برد به آن نگاه کنیم که در نهایت نتایج آن به نفع کشور و مملکت اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نکات مهم برگزاری چنین مناظره هایی در صدا و سیما تعطیلی بساط شبکه های VOA و BBC خواهد بود گفت: باید کم کم این فضا در جامعه ایجاد شود و حاضرین در چنین مناظره هایی بحث ها را به صورت جبهه ای مطرح نکنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید کم کم شاهد حضور سلایق سیاسی مختلف در این برنامه برای مناظره باشیم، تاکید کرد که صدا و سیما باید تریبون همه جامعه اسلامی و صداهای درون و پایبند به انقلاب باشد.

کواکبیان در پایان خاطرنشان کرد که ضرورت دارد که مجری این مناظره هم رعایت بی طرفی و عدالت را داشته باشد و بعضاً بحث ها را به سود یک طرف این مناظره ها نکشاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر