کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

فیلم:سندهمكاری نداآقاسلطان درقتل‌خودش!

پس از گذشت 200 روز از جنایت قتل ندا آقاسلطان، آخرین دستاوردهای ستاد تحلیل و توجیه حامیان دولت در خصوص این قتل در قالب یك فیلم به آدرس http://mobarezclip.com/post-1004.aspx و روزنامه بسیار خوش سابقه "وطن امروز" منتشر شد.
روزنامه "وطن امروز" از رسانه های حامی دولت در شماره امروز دوشنبه خود در مطلبی با عنوان "جزئیات تازه از قتل ندا" با توصیف این واقعه به "قتل شیطانی" مدعی انتشار فیلمی مستند در این باره شد كه نشان می دهد ندا نه تنها در صحنه معروف در خیابان، مورد هدف گلوله قرار نگرفته بلكه خون های ریخته شده از ندا به وسیله كیسه خون جاسازی شده بوده است.

به گزارش عصر ایران، در مطلب اصلی صفحه نخست روزنامه "وطن امروز" آمده است: " در این مستند، گفته می‌شود كه ندا آقاسلطان با همكاری عوامل بیگانه در لحظه فیلمبرداری از صحنه ساختگی قتل خود، با دستگاه یا كیسه‌ای مخصوص، خون را روی صورت خود جاری می‌كند. ندا آقا سلطان در این سناریو، خود همكاری می‌كرده و پس از اینكه همراه با آرش حجازی وارد خودرو برای انتقال به بیمارستان شده، توسط یكی از همراهان كشته می‌شود. "

این روزنامه حامی دولت ادامه داده است:" از همان روزی كه فیلم با كیفیت بالای قتل ندا آقاسلطان برای اولین بار از CNN پخش شد، با توجه به شواهد موجود، این فرضیه مطرح شد كه آقاسلطان با طراحی سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریكا وعاملیت بخشی از هواداران موسوی به قتل رسیده است.

در این فیلم به وضوح مشخص است كه آرش حجازی در لحظه‌ای كه ندا را روی زمین دراز می‌كند به دوربین نگاه می‌كند و در واقع كاملا مشهود است كه وی به دنبال آن است كه ببیند آیا دوربین صحنه را تعقیب می‌كند و در واقع كلیت صحنه را در نظر می‌گیرد. "

وطن امروز اضافه می كند:" پس از دراز كردن ندا روی زمین، برای جلب توجه مردم، آرش حجازی فریاد می‌زند[ندا] تیر خورده! قطعاً این موضوع هم برای جلب توجه مردم اطراف كه در حال رفت و آمد عادی خود هستند، است و هم اینكه در حال گفتن دیالوگ مربوط به این فیلم هستند.

ندا آقاسلطان كه از وی به عنوان نماد به اصطلاح جنبش سبز یاد می‌شود، همزمان دست چپ خود را نزدیك صورتش آورده و چند بار با انگشت شست خود شیئی در دست خود را فشار می‌دهد. در همین هنگام خون روی دهان و بینی ندا سرازیر می‌شود و در ادامه صحنه پایین رفتن دست چپ ندا به وضوح مشاهده می‌شود!!"

در این مطلب می خوانیم:" در كلیپی كه سایت mobarezclip.com از این تصاویر منتشر كرده، حركت دست ندا به وضوح به نمایش گذاشته شده و توضیحات قابل تاملی روی این تصاویر داده شده است كه از طراحی یك سناریوی كثیف در این باره خبر می‌دهد. نكته جالب دیگر اینكه در صحنه‌ای از فیلم، مشاهده می‌شود فردی اقدام به عكس گرفتن از ندا می‌كند. همان عكسی كه این روزها معروف‌ترین عكس وی است. اما بررسی صورت ندا در هنگام گرفتن این عكس و خود عكس منتشر شده، نشان می‌دهد طراحان سناریوی قتل ندا، اقدام به دستكاری این عكس كرده و بخش‌هایی از خون ریخته شده بر صورت وی را پاك كرده‌اند. قطعا وقتی دختری جوان، زیبا و دانشجو برای این سناریو انتخاب می‌شود، می‌بایست هنگام قتل ساختگی وی، جلوه‌های بصری صورتش نمایان باشد!"
این گزارش اضافه می كند:" گزارش پزشكی قانونی نشان می‌دهد، ندا آقاسلطان در صحنه‌ای كه فیلم آن هفته‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد، كشته نشده است. اما ندا همان روز كشته شد، پس ماجرا چیست؟ كارشناسان قطعی‌ترین فرضیه برای قتل ندا را اینگونه می‌دانند كه وی در حین انتقال به بیمارستان كشته شده است. به احتمال قریب به یقین، ندا آقاسلطان در مسیر بیمارستان توسط همان سناریست‌های ماجرا به قتل رسیده است."
این چندمین سناریویی است كه برخی رسانه های یك جریان سیاسی درباره قتل ندا منتشر می كنند.
پیش از این ، صدا و سیما با پخش مصاحبه هایی از شاهدان عینی ، تصریح كرده بود كه ندا در همان صحنه معروف ه همه دیده اند ، تیر خورده و جان سپرده است ولی اكنون می گویند كه ندا در راه بیمارستان به قتل رسیده است!
همچنین توضیح نداده اند كه دشمنانی كه قصد قتل ندا را داشته اند تا از آن بهره برداری سیاسی- تبلیغی كنند ، چرا در مقابل دوربین او را نكشته و كار را به صورت طبیعی تمام نكرده اند بلكه ابتدا فیلم قتل را بازی كرده اند و سپس در جایی دیگر او را كشته اند؟
پیش از این ، برخی مسوولان تصریح داشته اند كه ندا قربانی توطئه بیگانگان شده و حتی سخن از این بود كه او را شهید اعلام كنند اما گویا برخی رسانه ها كه از منابع امنیتی و اطلاعاتی نیز بیشتر می دانند ، اخیراً كشف كرده اند كه ندا نه یك قربانی كه همكار بیگانگان در قتل خودش بوده است!
قطعاً رسیدگی منصفانه و عادلانه قوه قضاییه به این پرونده ، می تواند واقعیت ها را آشكار كند .
گفتنی است پیش از این روزنامه جوان خبرنگار "بی بی سی" در تهران را عامل قتل ندا آقا سلطان معرفی كرده بود.
جوان با تیتر "مستند BBC و قتل یك انسان" اینگونه نوشته بود:
«خبرنگار بی‌بی‌سی، مستقر در تهران كه اخیراً از ایران اخراج شده است در اقدامی غیرانسانی با اجیر كردن یكی از اراذل و اوباش و دادن مبلغی به وی، خواستار كشتن یك نفر برای تهیه فیلم مستند خود شد. به گفته منابع آگاه، فیلمی كه اخیراً از اصابت گلوله و كشته شدن دختر جوانی به نام ندا آقا سلطان در شبكه‌های مختلف خبری دنیا و اینترنت منتشر شده است ثمره این اقدام غیرانسانی خبرنگار شبكه بی‌بی‌سی در ایران است. گفتنی است پس از به قتل رسیدن این دختر و با توجه به اینكه هیچ اجازه‌ای برای استفاده نیروهای امنیتی و انتظامی از سلاح گرم علیه اغتشاشگران صادر نشده بود، نیروهای حاضر در صحنه این فرد را دستگیر كردند و پس از بازجویی پرده از این راز غیرانسانی برداشته شد.»
ارسال به کلوب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر