کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

توكلی: اميدوارم کروبی بازگردد

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت:ارزيابي مثبتي از معاونت مطبوعاتي وزير ارشاد ندارم و بزودي در اين رابطه اظهارنظر خواهم كرد.

احمد توكلي در حاشيه هشتمين كنگره حزب مردم‌سالاري در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش كه آيا خروج شما از جلسه به دليل حضور مهدي كروبي بود، گفت: هر چند كه با مواضع كروبي مخالف و براي او متاسفم و اميدوارم كه بازگردد، اما خروج از جلسه ربطي به حضور ايشان نداشت.

وي ادامه داد: به دليل اينكه در آخر سخنان كواكبيان به جلسه رسيدم و از سخنراني مجيد انصاري نيز خبر نداشتم با اين تلقي كه مباحث داخلي حزب مطرح خواهد شد، جلسه را ترك كردم.
نماينده مردم تهران در پاسخ به اين پرسش كه چه توصيه‌اي براي كروبي داريد، گفت:‌راه توبه هميشه باز است و ايشان ظرفيتي را كه براي انقلاب مي‌توانست داشته باشد را از دست داد و اميدوارم كه بازگردد.

توكلي در پاسخ به پرسشی مبني بر اينكه روز گذشته رئيس قوه قضائيه در مورد حريم امن برخي مطبوعات كه به فتنه‌سازي مشغول هستند پرداخته و از آنان انتقاد كرد آيا در مطبوعات افرادي از حريم آن برخوردار هستند، اظهار داشت: بالاخره قانون بايد در مورد همه يكسان اجرا شود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا رعايت قانون براي همه در حال حاضر يكسان انجام نمي‌شود، گفت: از اين امر اطلاعي ندارم.

توكلي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه ارزيابي‌اش از معاونت جديد مطبوعاتي چيست؟، اظهار داشت: مثبت نيست و بزودي در اين رابطه اظهارنظر خواهم كرد.

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه آيا رسانه داشتن براي احزاب ضروري است يا خير اظهار داشت: حزب مگر بدون رسانه مي‌تواند وجود داشته باشد.

خبرنگاري به برخي از احزاب كه رسانه ندارند اشاره كرد كه توكلي در پاسخ به او گفت: ممكن است برخي افراد مشكلاتي داشته و در رسانه خود آنها را منعكس كنند و قانون را بشكنند كه در اين خصوص قطعا تذكر مي‌گيرند.

توكلي در پاسخ به اين پرسش كه جوانفكر معتقد است كه احزاب نبايد رسانه داشته باشند، گفت: با اين موضوع موافق نيستم و آن را يك فكر انحرافي مي‌دانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر