کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

ذبيحی درتامين اجتماعی ماندنی شد

از ديروز (يكشنبه) اين مطلب بين كارشناسان و مديران سازمان تامين اجتماعي دهان به دهان‌گشت و آنها معتقد بودند كه پرونده اختلافات صادق محصولي و علي ذبيحي بسته شدو ذبيحي با قدرت لازم در سمت خودابقا شده است.

اين گفته‌ها در شرايطي است‌كه فتاح به زودي به عنوان مديرعامل يكي از بانك‌هاي مطرح دولتي كشور منصوب خواهد شد و ضياتي هم اعلام كرده كه آمدنش به سازمان تامين اجتماعي كذب است و هاشمي هم سكوت كرده و صحبتي از آمدنش به سازمان تامين اجتماعي نمي‌كند.

وقتي اين اطلاعات را در كنار هم مي‌گذاريم صحت ماندن علي ذبيحي در پست مديرعامل تامين اجتماعي شفاف‌تر مي‌شود.

همچنين ديروز خبرآنلاين هم اعلام كرد كه با نظر مستقيم محمود احمدي‌نژاد، مديرعامل فعلي سازمان تامين اجتماعي يعني علي ذبيحي در سمت خود ابقا شده است.

اين سايت همچنين از وجود اختلاف نظر بين صادق محصولي و محمود احمدي‌نژاد خبر داده بود.
با اين حال‌گفته مي‌شود كه بعد از بركناري رئيس سازمان بازنشستگي از سوي علي ذبيحي نوبت به مديرعامل بيمه خدمات درماني رسيده است زيرا پس از بركناري طوبائي از رياست سازمان بازنشستگي كشوري شرايط به‌گونه‌اي نبود كه موضوع بركناري مديرعامل بيمه خدمات درماني عملي شوداما گويا اين كار طي روزهاي آينده انجام خواهد گرفت.

سازمان بيمه خدمات درماني، صندوق بيمه روستاييان و عشاير و سازمان بازنشستگي كشوري طبق اساسنامه جديد سازمان تامين اجتماعي از زيرمجموعه‌هاي اين سازمان محسوب مي‌شوند.

با اين وجود صادق محصولي 3 راه بيشتر ندارد، راه اول استيضاح وي توسط نمايندگان مجلس است و راه دوم سازش وكنار آمدن با مسائل موجود بين وزارت رفاه و سازمان تامين اجتماعي است و راه سوم نيز استعفا از سمت وزارت رفاه و تامين اجتماعي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر