کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

عامل ترور دادستان خوی دستگیر شد

استاندار آذربایجان غربی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری خبر داد که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری هنگ مرزی عامل ترور دادستان شهرستان خوی دستگیر شد.

وحید جلال زاده دقایقی پیش در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر اساس سرنخ های موجود شب گذشته در پی درگیری سربازان گمنام امام زمان و ماموران هنگ مرزی استان با نیروهای معاند و ضد انقلاب پژاک (پ.ک.ک) عامل ترور دادستان شهرستان خوی شناسایی و دستگیر و چند نفر از افراد این گروهک نیز به هلاکت رسیدند.

وی افزود: فرد دستگیر شده هم اکنون توسط نیروهای امنیتی استان تحت بازجویی قرار دارد.

فرماندار شهرستان خوی نیز در حاشیه این جلسه ضمن تایید دستگیری عامل ترور دادستان خوی از ذکر هرگونه جزئیات عملیات فوق و دستگیری عامل ترور خودداری کرد و گفت: هم اکنون با وجود دستگیری عامل ترور تحقیقات کامل در خصوص این ترور ادامه دارد.

ابراهیم محمدلو در خصوص چگونگی دستگیری عامل ترور اظهار داشت: با توجه به سرنخ های موجود و تحقیقات نیروهای امنیتی خوشبختانه توانستیم بر اساس رد زنی ها عامل این حادثه را شناسنایی و به موقع دستگیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات کامل این خبر متعاقبا اعلام می شود.

دادستان شهرستان خوی دوشنبه هفته گذشته بر اثر شلیک دو گلوله توسط افراد ناشناس مقابل درب منزلش ترور و در راه بیمارستان به شهادت رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر