کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

عارف: اصلاح‌طلبان حذف شدنی نيستند

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: اصلاح‌طلبان حذف شدني نيستند زيرا اصلاح‌طلبي يک جريان ريشه‌دار مردمي است و اعتقاد به قانون اساسي و رهبري دارد.

به گزارش ايلنا،محمدرضا عارف در ديدار اعضاي شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه گيلان به وظايف تشکل دانشجويي اشاره کرد و گفت: حتي در بهترين شرايط از لحاظ امکاناتي براي يک تشکل نبايد تشکل دست از نقد بردارد و زماني که تشکل دانشجويي آلت دست دولت شود در واقع خيانت به جنبش دانشجويي کرده است.

وي افزود: ما در دوران جنگ به خودمان نرسيديم. بزرگترين مشکل ما غفلت از کار فرهنگي است .در حال حاضر به دموکراسي نرسيده‌ايم و به آن عمل نمي کنيم. ما ظرفيت لازم در برخورد با انديشه‌هاي مخالف را نداريم .

عارف در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه در آينده چه بايد کرد؟ گفت: هيچ راه سازنده‌اي جز تعامل با رقيب وجود ندارد. گرفتاري الان ما تندرويان هستند که نتيجه‌اش بازداشت برخي از نيروهاي اصيل انقلابي و انزوا و گوشه‌نشيني برخي ديگر مي‌باشد. ما در آينده هيچ راهي جز همگرايي نداريم و همه بايد کمک کنيم و اجازه ندهيم از شرايط موجود گروهک‌ها و معاندان نظام سوء استفاده بکنند. ما بايد رهبري را فصل‌الخطاب قرار دهيم و از ايشان تبعيت کنيم.

وي تاكيد كرد:اصلاح طلبان حذف شدني نيستند زيرا اصلاح‌طلبي يک جريان ريشه‌دار مردمي است و اعتقاد به قانون اساسي و رهبري دارد. اگر فردي و يا گروهي اصلاح‌طلبان را نيروهاي جاسوس آمريکا و اسرائيل قلمداد مي‌کند در واقع به کل نظام خيانت مي‌کند؛ چون اصلاح‌طلبان به خط امام و ولايت فقيه و قانون اساسي اعتقاد دارند که سوابق روشن قبل و بعد از انقلاب آنها گوياي همه چيز است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر