کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

طائب:هاشمی نظرش را به امام تلقین می كرد

عضو شورای مركزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی،اظهار داشت:در زمان حیات حضرت امام(ره) شاهد بودیم كه آقای هاشمی با امام (ره) كه مظهر عقل جمعی بود مخالف بود و سعی می‌كرد نظر خود را به ایشان تلقین كند.
حجت‌الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به مردودی برخی خواص در روشنگری حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: نخبگان سیاسی در جریان فتنه بعد از انتخابات با كنار گذاشتن برداشت‌های شخصی باید برای حاكمیت عقل جمعی برای حل مشكلاتی كه جریان فتنه‌گر به وجود آورده تلاش كنند.
وی اضافه كرد: برخی افراد مثل آقای هاشمی رفسنجای نتوانسته وظیفه خود را در رابطه با روشنگری در مورد حوادث بعد از انتخابات انجام دهند و با ترجیح دادن منافع شخصی بر خواسته ملت رویه شخصی خود را در سیاست پی‌گیری كردند.
این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به این كه آقای هاشمی باید به عقل جمعی برای تبیین حوادث رجوع كند، گفت: ما در زمان حضرت امام(ره) شاهد بودیم كه آقای هاشمی با امام كه مظهر عقل جمعی بود مخالفت می‌كرد و سعی داشت تا نظر خود را به امام تلقین كند.
حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: آقای هاشمی با اقرار به این كه در مورد فلان مطالب در زمان حیات حضرت امام(ره) بالاجبار نظر ایشان را تغییر داده است ، این مسئله را روشن می كند كه آقای هاشمی به عقل جمعی اعتقادی ندارد.
وی خاطرنشان كرد: امروز نیز متأسفانه هاشمی در مقابل عقل جمعی مخالفت كرده و با با عمل نكردن به فرمایش امام كه میزان رأی ملت است سعی كرده تا نظرات شخصی خود را به جامعه تلقین كند كه این مسئله با هوشیاری ملت به شكست انجامید.
عضو شورای مركزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان كرد: هاشمی اگر می‌خواهد از جایگاه خود در میان مردم آگاه شود باید به انتخابات ریاست جمهوری در سال 84 رجوع كند كه در آن با عدم پذیرش جامعه نسبت به وی مواجه شد.
حجت‌الاسلام طائب در پایان گفت: این سوال در طول دوران انقلاب برای مردم پیش آمده است كه چرا هاشمی به خودش اجازه می‌دهد كه نظر خود را بر عقل جمعی حاكم كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر