کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

رونمایی از خبرگزاری سينمایی ايران

خبرگزاري تخصصي سينمايي ايران صبح امروز با حضور هنرمندان و مسئولان سينمايي كشور در موزه سينما رونمايي شد .

جواد شمقدري معاون سينماييي وزارت ارشاد در مراسم رونمايي خبرگزاري سينماي ايران گفت: سينماي ايران سينماي رنجور و مريضي است كه بايد يه جاي تلنگر زدن به آن كمك شود و در اين راه از نقد و نظرها استفاده مي شود.

وي در ادامه گفت: متاسفانه در اين چند ماه اخير برخي رسانه ها با اخبار و تيترهايي كه كار كردند به سينماي ايران ضربه زدند براي مثال فيلمي را كه حاصل فعاليتهاي يك مجموعه است به يك فرد منتسب دانستند.

شمقدري تاكيد كرد: البته ما در اين راه تسليم نمي شويم و به كارمان ادامه خواهيم داد و نقد و نظر منتقدان و صاحبان فيلم در تصميم گيري هاي ما موثر خواهد بود.

معاون امور سينمايي وزارت ارشاد خاطر نشان كرد: بهتر است خبرگزاري ها و رسانه ها به دنبال جنجال سازي نباشند، چرا كه در روزهاي آينده به اندازه كافي خبرهاي خوب خواهيم داشت كه نيازي به جنجال سازي نخواهد بود.

براساس اين گزارش، علاقه مندان مي‌تواند با مراجعه به آدرس خبرگزاري به نشاني cinamapress.ir آخرين اخبار ،تحليل ها و اظهار نظر شخصيت هاي مختلف سينمايي و مسئولان اين حوزه را در لينك هاي گوناگون خبر گزاري اختصايي سينماي كشور مشاهده كنند.

«جواد شمقدري» همچنين در حاشيه افتتاح و رونمايي خبرگزاري سينماي ايران در موزه سينما، در بازديد از اين موزه و فيلمخانه ملي طي رايزني‌هايي با مهندسان اين پروژه و مسئولان موزه سينما قول مساعد داد تا موانع موجود براي تكميل و اتمام اين پروژه ملي هرچه سريعتر رفع شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر