کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

نتانیاهو: به زنم چه کار دارید؟

انتقادات شدید رسانه‌ای اسراییل برضد همسر سوم نتانیاهو که پیشتر مهماندار بوده و اینک به عنوان روانشناس فعالیت می‌کند، موجب شده تا نخست وزیر ۶۰ساله، از روزنامه نگاران بخواهد که دست از سر همسرش بردارند.

روزنامه انگلیسی تایمز، سارا نتانیاهو که هفته گذشته از سوی یک شهروند زن اسراییلی به برده داری متهم شده بود، این بار به دخالت در انتصاب‌های دفتر نخست وزیری و کابنیه بنیامین نتانیاهو در مظان اتهام قرار دارد.

این روزنامه افزود: سارا نتانیاهو همسر جنجالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درانتصاب‌هایی که در دفتر نخست وزیری و کابینه این رژیم صورت می‌گرفته، نقش داشته است.

به نوشته تایمز، بنیامین نتانتانیاهو خطاب به خبرنگاران گفت: زنم را آزاد بگذارید، خانواده ام را رها کنید و به من حمله کنید.

بن کاسپی تحلیلگر سیاسی روزنامه معاریو چاپ تل آویو در این‌باره گفت: هیچ انتصابی در دفتر و کابینه رژیم صهیونیستی بدون نظر و دخالت سارا نتانیاهو صورت نمی‌گیرد و نخست وزیر اسراییل به دلیل مشکلات همسرش، فرد مناسبی برای مقام نخست وزیری این رژیم نیست.

نشریه تایمز در بخش دیگری نوشت: شمار تماس‌های تلفنی که در وسط جلسات نتانیاهو به وی زده می‌شود، از زمانی که سارا نتانیاهو توسط نیروی زیردست خود به برده داری متهم شده، بشدت افزایش یافته است.

این در حالی است که هفته گذشته یک شهروند زن اسراییلی که در نزد سارا نتانیاهو کار می‌کرده در شکواییه‌ای که به دادگاه تل آویو ارایه نموده تاکید داشت که همسر نخست وزیر اسراییل در قبال وی رویکرد برده داری داشته است.

این زن از دادگاه خواستار غرامت زیادی شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر