کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

پيشنهاد عزل محتشمي‌پور از رياست كميته فلسطين

جمعي از نمايندگان ملت در ديدار با رئيس مجلس شوراي اسلامي به وي پيشنهاد كردند كه حسين شيخ الاسلام را به عنوان رئيس جديد كميته دفاع از مردم فلسطين مجلس به جاي محتشمي پور منصوب كند.

به گزارش فارس، اخيرا جمعي از نمايندگان مجلس، در ديدار با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي به وي پيشنهاد كردند، به دليل مواضع و عملكرد حجت الاسلام محتشمي پور، از رياست كميته دفاع از مردم فلسطين عزل و به جاي وي حسين شيخ الاسلام كه از سوابق ارزنده‌اي در حمايت از جريان مقاومت اسلامي در منطقه برخوردار است، در اين سمت منصوب شود.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار خطاب به علي لاريجاني تاكيد كردند: حجت الاسلام محتشمي پور كه رياست كميته دفاع از مردم فلسطين مجلس را برعهده دارد با تشكيل كميته موسوم به صيانت از آرا، نقش قابل توجه‌اي در متهم كردن نظام اسلامي به تقلب داشته است كه نمي‌بايست چنين فردي هنوز رياست يكي از كميته‌هاي مجلس را عهده دار باشد.

گفتني است، حسين شيخ الاسلام كه هم اكنون مشاور امور بين الملل و سياست خارجي رئيس مجلس شوراي اسلامي است در سوابقش معاونت سياسي و عربي و آفريقايي وزارت خارجه، سفير ايران در دمشق، نمايندگي مردم تهران در مجلس هفتم، قائم مقام وزير امور خارجه و سرپرست معاونت خاورميانه و مشترك المنافع اين وزارتخانه، مدير كل همكاري‌هاي بين‌المللي مجلس شوراي اسلامي ديده مي‌شود.

وي با تجارب ارزنده اي كه در زمينه مسايل فلسطين دارد از كارشناسان مبرز اين عرصه به شمار مي‌آيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر