کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

فستيوالی با بی‌بندوباری در تهران

فستيوال تورهاي نوروزي كه به ارائه تورهاي نوروزي به مقصد كشورهاي مختلف مي‌پردازد عصر چهارشنبه با تدارك ويژه‌اي در خيابان حجاب تهران آغاز به كار كرد.

بنابراین گزارش روز دوم اين فستيوال كه باشهادت حضرت رقيه (س) مواجه بود توانست با آهنگ‌هاي شاد و غربي خود به محلي براي تفريح و گذران وقت قشر مرفه جامعه تبديل شود.

اين در حالي است كه بنا به مشاهده خبرنگار جهان، زنان حاضر در اين فستيوال با حجاب‌هاي زننده و دور از شأن جامعه اسلامي از جمله جلوه‌هاي ويژه این فستيوال بودند!

حجاب نامتعارف بازديدكنندگان از يك سو و همچنين آرايش‌هاي آنچناني و هماهنگ زنان حاضر در هر غرفه از سوي ديگر تعجب هر بيننده منصفي را بر مي‌انگيخت.

بنا بر این گزارش، در كل 2 طبقه اين فستيوال كل زنان محجبه به 2، 3 نفر نيز نمي‌رسيد.

يكي از زنان محجبه به خبرنگار ما گفت: من فرزندم را از مدرسه مي‌آوردم كه با شنيدن آهنگ‌هاي تند و زننده، كنجكاو شدم كه ببينم آيا در اين روزهاي ماه صفر و روز شهادت حضرت رقيه مراسم عروسي در اينجا بر پا شده است؟

وي ادامه داد: فكر كنم اينها همه آمده‌اند براي تعطيلات عيد برنامه ريزي كنند، اما آيا اين كار بايد به قيمت از سر بر داشتن روسري و پوشيدن لباس‌هاي تنگ و بدن نما و اينكارها صورت بگيرد؟

اين گزارش مي‌افزايد اين فستيوال با حمايت مستقيم سازمان ميراث فرهنگي برگزار شده و حتي يكي از معاونان اين سازمان نيز در مراسم افتتاحيه اين فستيوال شركت داشته است.

انجام اعمال خلاف شئون اسلامي، نمايش كليپ‌هاي مستهجن از برخي غرفه‌ها و هماهنگي چندين غرفه دار در نوع لباس‌ها و رنگ موها و آرايش‌هاي صورت و همچنين نوع پوشش مردان كه غالبا با كراوات همراه بود، صحنه‌های بسیار زننده‌اي را به وجود آورده بود.

گفتني است، مجريان اين فستيوال حتي به خود زحمت نمي‌دهند در هنگان اذان حداقل آهنگ‌هاي غربي خود را قطع و اذان را پخش كنند.

مسئولان اين فستيوال براي برگزاري همچنين فضاحت اخلاقي در كشور تلاش‌هاي چندين ماهه‌اي را آغاز كرده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به نصب 40 هزار پورتابل انتشار آگهي در تهران، انتشار آگهي در يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار، ارسال 2 ميليون پيامك، ارسال 40 هزار كارت دعوت به دبيرخانه‌هاي دستگاه‌هاي دولتي و ارسال نمابر به 20 هزار شركت داخلي اشاره كرد.

مدير عامل شركت اكسپو كيش كه مجري اين فستيوال است در تشريح دلايل برگزاري چنين فستيوال مي‌گويد: «همين كه مردم به نيازهاي خود براي برنامه‌ريزي سفرهاي نوروزي دست يابند، مهمترين خروجي اين فستيوال خواهد بود.»

وي اما در سخنان خود هيچگاه اشاره نكرد كه انجام اقدامات خلاف شوون نيز از اهداف اين فستيوال بوده است يا خير.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر