کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

اطاعت: راه آهن شيراز هنوز افتتاح نشده

جواد اطاعت فعال جبهه اصلاح طلب در حاشيه برگزاري كنگره حزب مردم سالاري در جمع خبرنگاران در خصوص واكنش‌ها نسبت به اظهارات خود در مناظره تلويزيوني از جمله در خصوص موضوع رد صلاحيت شدنش گفت: درباره مجلس هفتم از بنده سئوال شد و من هم پاسخ دادم ولي آنها پس از مناظره موضوع مجلس هشتم را بيان كردند از اين رو آنها دروغ گفتند.

وي درباره خط راه آهن شيراز نيز اظهار داشت: راه آهن شيراز متاسفانه هنوز افتتاح نشده و چنين چيزي كه ادعا مي‌شود هفته اي يك بار قطار از آنجا عبور مي‌كند صحت ندارد چرا كه تلويزيوني يك ماه پيش گزارشي از اين موضوع تهيه و منعكس كرده بود. لذا اين طرح نيمه كاره افتتاحه شده است.

اين فعال سياسي اصلاح طلب تصريح كرد: در اين خط بيش از 400 كيلومتر راه وجود دارد و ما بحثمان اين است كه 10 كيلومتر مانده به شيراز هنوز به پايان نرسيده است كه بنده نامه‌اي به ضرغامي نوشته و در اين باره به گزارش خود صدا و سيما استناد كرده‌ام.

اطاعت با طرح اين ادعا كه خط آهن شيراز به دليل اغفال مردم در شب انتخابات نيمه كاره افتتاح شده است خاطر نشان كرد: همه مردم شيراز مي‌دانند كه اين طرح ناتمام افتتاح شده و سايت‌ها هم تصاوير آن را منتشر كرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر