کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

"پژاک" مسئول ترور دادستان انقلاب خوی

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: متاسفانه گروهک تروریستی و معاند پژاک مسئولیت شهادت و ترور دادستان عمومی انقلاب شهرستان خوی را برعهده گرفت.

فخرعلی نیکبخت با محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: شب گذشته عوامل این گروهک تروریستی در منطقه مسئولیت این حادثه ننگین را برعهده گرفته و اعلام کردند که این حادثه از سوی این گروهک رخ داده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات پیگیری این حادثه افزود: پس از وقوع این حادثه جلسه ویژه شورای تامین در شهرستان خوی تشکیل شد و با توجه به سرنخ های موجود موضوع در حال حاضر توسط نیروهای امنیتی استان در حال پیگیری است و پیش بینی می شود در اندک زمان ممکن عوامل و پشتیبانان این عمل ننگین شناسایی شود.

نیکبخت با تاکید هرچه تمامتر بر هوشیاری مردم مسئولان منطقه اظهارداشت: وقوع چنین حوادثی ضرورت توجه و هوشیاری مردم، مسئولان و نیروهای امنیتی منطقه را دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت در شهرستان خوی و استان کاملا برقرار است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و از سوی دشمنان قسم خورده نظام شاهد وقوع چنین حوادثی بودند و بروز این جریانات تاثیر و خللی بر امنیت حاکم در منطقه نداشته و نخواهد داشت.

حاجی‌قلیزاده از نیروهای انقلابی و جبهه و جنگ بود و در جنگ علیه دشمنان پرونده درخشانی دارد. مراسم تشییع پیکر این مرحوم فردا چهارشنبه ساع 9 و 30 صبح از مقابل دادستانی خوی برگزار می‌شود.

ترور دادستان خوی سومین حادثه تروریستی روزهای گذشته پس از ترور دکتر علی‌محمدی استاد دانشگاه تهران و حادثه بمب‌گذاری در شهر مشهد بوده‌است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر