کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

قدردانی رحیمی از اقدام شهاب حسينی

معاون اول رئيس‌جمهور اقدام ارزشمند شهاب حسيني در تقديم جايزه بهترين بازيگري خود به همسر شهيد بابايي را تكريم و نكوداشت اين شهيد والامقام و نمايش باشكوهي از تعظيم هنر در برابر عشق و ايثار دانست و از اين اقدام پسنديده تجليل و قدرداني كرد.

به گزارش دفترامور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمد رضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور طي نامه‌اي اقدام ارزشمند شهاب حسيني در تقديم جايزه بهترين بازيگري خود به همسر شهيد بابايي را تكريم و نكوداشت اين شهيد والامقام و نمايش باشكوهي از تعظيم هنر در برابر عشق و ايثار دانست و از اين اقدام پسنديده تجليل و قدرداني كرد.

متن نامه معاون اول رييس جمهور به شهاب حسيني به اين شرح است:
بسمه تعالي
«با صلوات بر محمد و آل محمد»
هنرمندگرامي، جناب آقاي شهاب حسيني
هنر تجلي زيبايي است و ايثار، عرصه هنرمندي انسانهاي بزرگي است كه مسير تعالي و كمال را نقطه هدف قرار داده‌اند.

اقدام ارزشمند جنابعالي در تكريم و نكوداشت شهيد والامقام عباس بابايي صحنه دلپذبري از حضور آگاهانه اهالي هنر در عرصه انقلاب اسلامي و نمايش باشكوهي ازتعظيم هنر در برابر فداكاري و عشق و ايثار بود.

اينجانب با تحسين اين اقدام پسنديده كه مي تواند عاملي براي آشنايي نسل امروز با ارزش هاي متعالي فرهنگ ايثار باشد توفيق و تندرستي شما را از خداوند متعال مسالت دارم و برايتان آرزوي عزت و سربلندي مي نمايم.

محمدرضا رحيمي
لازم به يادآوري است شهاب حسيني كه به عنوان بهترين بازيگر نقش اول مرد در نخستين جشنواره فيلم هاي تلويزيوني برگزيده شده بود، جايزه خود را به پاس قدرداني از مقام والاي شهيدان به همسر شهيد بابايي اهدا كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر