کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

شوخی به سبك افغان‌ها قربانی گرفت

شوخي چند افغان منتهي به مرگ يكي از آنها شد و به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع مرگ مشكوك در شعبه‌ ويژه‌ قتل دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد.

عصر روز چهارشنبه 23 دي ماه سال جاري مسوولان اورژانس يك بيمارستان در حوالي فلكه دوم صادقيه طي تماسي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كردند كه يك افغان پس از انتقال به اين بيمارستان جان باخته و مرگ وي مشكوك به نظر مي‌رسد.

با اطلاع موضوع به ماموران كلانتري 140 باغ فيض، قاضي حسين روشن بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان اين حادثه قرار گرفت و بلافاصله دستورات قضايي لازم را براي بررسي مرگ مرموز افغان 26 ساله صادر كرد.

در بررسي‌هاي ابتدايي با شناسايي افرادي كه متوفي را به بيمارستان انتقال داده بودند، ساختمان محل كار آنها شناسايي شد و در اين راستا 20 افغان بازداشت شدند.

از بين اين 20 نفر، 10 نفر كه فاقد كارت اقامت قانوني بودند تحويل دادسراي محل شدند و از افراد باقيمانده نيز يك افغان كه مظنون اصلي بود با قرار قانوني روانه بازداشتگاه شد.

افغان‌هاي بازداشت شده در جريان بازجويي‌ها مدعي شدند كه همگي داخل اتاق با متوفي به نام رحمت در حال شوخي بودند اما مظنون اصلي از همه بيشتر با او شوخي مي‌كرد. در اين بين يك بار سر رحمت محكم به زمين خورد كه چند ساعت بعد حالش بد شد و پس از انتقال به بيمارستان جان داد.

با اخذ اظهارات شهود، قاضي روشن با صدور دستورات قضايي لازم، كشف زواياي پنهان اين مرگ مرموز را از ماموران آگاهي خواستار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر