کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

دستگيری سرشاخه "گيريفين "

اين شرکت در استانهاي تهران / اصفهان / فارس و همدان به صورت عمده/ و در ساير استانهاي کشور به صورت جزيي و در کشورهاي امارات / اکراين و حاشيه خليج فارس فعاليت داشت.

بازپرس شعبه 7 دادسراي عمومي وانقلاب همدان گفت: براساس شکايتهاي متعدد مبني بر کلاهبرداري يك شرکت هرمي ماموران ويژه اطلاعات با بررسي سر نخ هاي موجود مسئولين وسرشبکه هاي اين شرکت را در تهران دستگيركردند.

علي ترکاشوندافزودمسئولان اصلي اين شرکت هرمي بادادن وعده هاي باور نکردني پرداخت سودهاي 20 درصدي توانسته بودند 19 هزار عضو با بيش از 49 ميليارد تومان سرمايه در گردش جذب کنند.

به گفته اين قاضي دادگاه مسئولان شرکت هرمي گيريفين با سو استفاده از نام برخي بانکها و استفتاهاي دروغين از علما اعتبار کسب کرده بودند.

وي افزود اگر اخلال اقتصادي کلان باشد اما قصد مقابله با نظام نداشته باشد 5 تا 20 سال حبس و در غير آن 6 ماه تا 3 سال حبس تعزيري در نظر گرفته مي شود و اگر متهمان از کارکنان دولت باشند انفصال ابدي از مشاغل دولتي و ضبط اموالي که از طريق خلاف به دست آمده پيش بيني شده است.

اين پرونده به همراه متهمان به دادسراي عمومي و انقلاب تهران ارسال مي شود. تاکنون حدود 120 شرکت هرمي اخلال گر اقتصادي در کشور متلاشي شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر