کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

علی حسینی هم دوپینگی شد

نتیجه آزمایش دوپینگ سعید علی حسینی وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران مثبت اعلام شد.

نتیجه آزمایش دوپینگ علی حسینی هنوز بر روی سایت جهانی فدراسیون وزنه برداری قرار نگرفته اما داراب ریاحی، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری این خبر را تایید کرده با این حال مدعی شده است که این وزنه بردار مدارکی دارد دال بر اینکه مواد مصرفی او فقط جنبه درمانی داشته است.

فدراسیون جهانی وزنه برداری پیش از این از انوش آرمک، رشید شریفی و امید ناییج کناری به عنوان وزنه برداران دوپینگی ایران یاد کرده و در این میان ناییج به دلیل اینکه برای بار دوم اقدام به استفاده از مواد نیروزا کرده برای همیشه از حضور مسابقات محروم شده است.

حسین رضازاده و داراب ریاحی، سرپرست و نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، بتازگی از سفر به مجارستان و ملاقات با تاماش آیان به کشور بازگشته‌اند و عنوان کرده‌اند که این سفر دستاوردهای خوبی برای آنان داشته و فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق ایران نخواهد کرد.

البته باید دید با مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ علی حسینی و رسیدن تعداد دوپینگی‌های این رشته به چهار نفر، آیا باز هم مسئولان فدراسیون جهانی در مورد ایران به دیده اغماض می نگرند و یا طبق قانون، فدراسیون وزنه برداری کشورمان را تعلیق می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر