کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

ادعای اختلاف بین ده نمکی و شریفی نیا

وقتی خبر ساخت سریال تازه مسعود ده‌نمكی (دارا و ندار) پیچید، همه كسانی كه به تماشای دو سری اخراجی‌ها نشسته بودند، از این بابت مطمئن بودند كه بازهم ده‌نمكی بازیگران زیاد و سرشناسی را به سریال خود خواهد آورد. همین اتفاق هم افتاد، ده‌نمكی توانست از بازیگران زیادی برای مجموعه خود استفاده كند.

بدون شك همه فكر می‌كردند تا حضور محمدرضا شریفی‌نیا هم در این مجموعه قطعی خواهد بود و او به‌عنوان یكی از بازیگران اصلی كار و همین‌طور مسئول انتخاب بازیگر حضور خواهد داشت اما چندی بعد خبر رسید كه این مجموعه بدون حضور آچارفرانسه سینمای ایران ساخته خواهد شد و خبری از محمدرضا شریفی‌نیا نیست، علت این امر را هم ده‌نمكی، حضور این بازیگر در پروژه كلاه پهلوی دانست اما این حرف كمی عجیب به نظر می‌رسد چراكه نزدیك به پنج سال است كلاه‌پهلوی كلید خورده و تابه‌حال شریفی‌نیا در بیش از 10 فیلم و سریال حضور داشته است.

تداخل این مجموعه‌ها با هم امری اجتناب‌ناپذیر است اما اگر قرار باشد تا شریفی‌نیا كاری را انجام بدهد، آن كار را حتما خواهد كرد.

باید بدانید كه تنها علت این عدم همكاری مجدد این دو، دعوا و مشاجره‌ای است كه با هم داشتند.

طبق معمول قرار بود تا شریفی‌نیا به‌عنوان یكی از بازیگرهای اصلی دارا و ندار در این كار حضور داشته باشد اما جلسه‌ای برای انتخاب بازیگر با سید امیر پروین‌حسینی(تهیه‌كننده) و كارگردان و این بازیگر گذاشته شد كه باعث بروز اختلافاتی میان آنها شد و ده‌نمكی هم در این دعوا طرف تهیه‌كننده كار را گرفت. در حال حاضر گروه در لوكیشنی واقع در منطقه زعفرانیه همچنان به كار خود ادامه می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر