کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

پیش فروش اینترنتی بلیت فیلم فجر

پیش فروش بلیت های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از جمعه 25 دی ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.


به گزارش واحد مرکزی خبر: به نقل از روابط عمومی جشنواره، دانشجویان، اهالی رسانه و هنرمندان می توانند از 25 تا 28 دی ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.fajrticket.ir و تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت وجه ازطریق کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب ، نسبت به خرید بلیت های مورد نظر خود اقدام کنند.

دانشجویان، اهالی رسانه و هنرمندان پس از خرید اینترنتی و دریافت کد رهگیری می توانند 28 دی ماه تا اول بهمن ماه برای دریافت بلیت های خود با در دست داشتن کد رهگیری سامانه، کارت ملی و کارت شناسایی مربوط به گروه خود به پردیس سینمایی ملت واقع در ضلع جنوبی پارک ملت مراجعه نمایند.

بر اساس همین گزارش نمایندگان وزارتخانه ها سازمان ها و نهادها که پیش از این تقاضای خود را برای خرید بلیت های جشنواره ارایه داده اند، می بایست به شکل حضوری در روزهای 28 دی ماه تا اول بهمن ماه به محل پردیس سینمایی ملت مراجعه کنند.

پیش فروش بلیت های جشنواره برای سه گروه دانشجویان ، هنرمندان و اهالی رسانه تنها به صورت اینترنتی است و در روزهای دریافت بلیت هیچ گونه تقاضای جدیدی دریافت نمی شود.

از طریق سامانه اینترنتی هر نفر مجاز به خرید حداکثر 6 سری بلیت (دو سری از مسابقه سینمای ایران و 4 سری از سایر بخش ها) است.

دانشجویان در بخش مسابقه سینمای ایران از 20 درصد تخفیف و در سایر بخش ها از 50 درصد تخفیف برخوردار می شوند.

جدول نمایش فیلم ها از طریق همین پایگاه اینترنتی اعلام می شود.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 5 تا 15 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر