کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

آغاز پیش فروش بلیط جشنواره فیلم فجر

طرح پیش فروش اینترنتی بلیت‌های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر آغاز شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر گفت :براساس برنامه ریزی و موافقت ستاد برگزاری جشنواره برای رفاه حال مخاطبان حرفه ای جشنواره شامل هنرمندان ، اهالی رسانه و دانشجویان و استفاده بهتر آنان از برنامه های جشنواره امسال بخشی از بلیت‌های این رویداد به صورت اینترنتی پیش فروش می‌شود.

ایل بیگی با اشاره به اینکه پیش فروش از امروز تا 28 دی ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.fajrticket.ir و www.fajrticket.com تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت با کارت های اعتباری عضو شبکه شتاب، می توانند بلیت های مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی افزود: هر متقاضی مجاز به خرید حداکثر 6 سری بلیت (هر سری شامل 11 بلیت برای 11 روز ایام جشنواره است ) شامل دو سری بلیت مسابقه سینمای ایران و 4 سری از سایر بخش هاست.

مدیرروابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت :دانشجویان، اهالی رسانه و هنرمندان پس از دریافت کد رهگیری می توانند در روزهای 28 دی تا اول بهمن برای دریافت بلیت های خود به پردیس سینمایی ملت واقع در ضلع جنوبی پارک ملت مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: دانشجویان در بخش مسابقه سینمای ایران از 20 درصد تخفیف و در سایر بخش ها از 50 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی افزود: پیش فروش بلیت های جشنواره برای سه گروه دانشجویان ، هنرمندان و اهالی رسانه تنها به صورت اینترنتی است و در روزهای دریافت بلیت هیچ گونه تقاضای جدیدی پذیرفته نمی‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر