کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

قیمت سكه دوباره اوج گرفت

در حالي كه در دو روز پيش قيمت سكه به صورت ثابت در بازار معاملات سكه تهران داد و ستد شد، طي دو روز گذشته قيمت سكه به ويژه طرح تقديم با 6 هزار تومان افزايش مواجه شده است.
به گزارش ایلنا بر همين اساس قيمت طلا هرچند كه روند رو به صعود آن به كندي انجام مي‌گيرد اما تحت تاثير افزايش قيمت جهاني آن همچنان بر شيب صعودي قرار دارد.
براين اساس قيمت هر انس طلا در بازارهاي بين المللي روز جاري يك هزار و 26 دلار 6 سنت معامله شد كه در مقايسه با دو سه روز گذشته با افزايش6 دلاري مواجه شده است.
به گفته كارشناسان اقتصادي قيمت طلا و سكه طي روزهاي آينده همچنان روند رو به رشدي برخوردار بوده و همين امر بسياري از سرمايه گذاران را راغب كرده است كه در اين بازار سرمايه گذاري كنند.
قيمت سكه تمام بهار آزادي (طرح قديم) همچنان گوي سبقت را از ساير سكه‌هاي ديگر ربوده است و طي دو روز گذشته با 6 هزار افزايش به 276 هزار تومان رسيده است.
بر اين اساس قيمت هر مثقال طلاي17 عيار امروز 116 هزار و 800 تومان رسيد كه در مقايسه با روز گذشته در حدود يك هزار تومان افزايش يافته است.
هر مثقال طلاي 18 عيار نيز در بازار امروز 124هزار و 260 تومان به خريداران فروخته شد.
هر گرم طلاي 18 عيار در بازار طلا به مبلغ 26 هزار و 960 تومان فروخته شد.
هر مثقال طلاي 19 عيار نيز با قيمت 130 هزار و 880تومان در حال معامله است.
قيمت هر سكه تمام بهارآزادي 267 هزار تومان و هر نيم سكه و ربع سكه ميز به ترتيب با 134 هزار و 68 هزار تومان در بازار معامله شد.
در اين ميان بازارارز همچنان ثابت مانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر