کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

ارجاع پرونده پنج‌نفر از بازداشت‌شدگان به اجرای احکام

پرونده 5 نفر دیگر از محکومان حوادث پس از انتخابات برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.
به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی این محکومان عبارتند از:

1 – امیر اصلانی به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و مقابله با نظام از طریق تبلیغ علیه نظام، شرکت در اجتماعات غیرقانونی و طراحی توطئه اختلال در سیستم برق و روشنایی کشور در زمان پیک مصرف با هدف ایجاد آسیب به ژنراتورهای برق و ایجاد نارضایتی عمومی به 5سال حبس تعزیری محکوم شده است.

2 – علی بهزادیان، فرزند علی‌اصغر به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور از طریق ایجاد سایت‌های مختلف اینترنتی و نشر اخبار و مطالب اهانت‌آمیز در آن‌ها با هدف هدایت و ایجاد اغتشاشات در ایام پس از انتخابات به 6سال حبس محکوم شده است.

3 – حسام ترمسی، فرزند حمید به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در آشوب‌های خیابانی به یک‌سال حبس تعزیری محکوم می‌شود.

4 – محمدرضا نوربخش فرزند حسن به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی علیه امنیت داخلی کشور از طریق راه‌اندازی سایت جمهوریت و انتشار اخبار کذب و تبلیغ علیه نظام به سه‌سال حبس تعزیری محکوم می‌شود.

5 – امید لواسانی، فرزند محمدحسین به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت داخلی به 6سال حبس محکوم می‌شود.
احکام محکومان یاد شده پس از رسیدگی در دادگاه بدوی و اعتراض نامبردگان به دادگاه تجدیدنظر ارسال که مرجع یاد شده با اصلاحاتی احکام مذکور را تایید که مراتب برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر