کانون ایرانیان

۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

عسگراولادی: آماده میانجی گری ام، اما ...

همزمان با از سرگیری دوباره مباحث مربوط به آشتی ملی و وساطت چهره های معتدل سیاسی برای بازسازی وحدت ملی و حل اختلافات سیاسی موجود ،دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از 14 تشکل اصولگراست ، ازآمادگی خود برای تلاش در این باره خبر داد و در عین حال آن را مشروط دانست.

حبیب الله عسگر اولادی گفت: من میتوانم برای وحدت در کشور پیشقدم بشوم همانطور که تاکنون بوده ام اما تازمانی که آزردگان انتخابات به زیر خیمه نظام نیایند نمی شود کاری کرد.

وی در خصوص احتمال پیشقدم شدن خود برای آشتی ملی در کشور تاکید کرد: قهر ملی نداریم که آشتی ملی داشته باشیم اما می توانم برای وحدت در بین گروه ها پیش قدم شوم.

این چهره سرشناس جریان اصولگرایی خاطرنشان کرد: عده ای آزرده خاطر شده اند اما قوانین کشور وضع را مشخص کرده این افراد باید به زیر خیمه ولایت و امت بیایند.

وی ادامه داد: آزردگان انتخابات اگر حرفی دارند باید زیر چتر نظام بزنند نه در خارج از آن.

عسگراولادی در رابطه با احتمال پیشقدم شدنش برای وحدت در جامعه گفت: من یک خادمم و تا الان پیشقدم بوده ام و از این به بعد هم می توانم باشم اما آزردگان نباید به حرکت خود ادامه دهند و در مقابل نظام بایستند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: اگر آزردگان در مقابل نظام حرکت خود را ادامه دهند کسی نمی تواند کاری بکند و اگر آنان به زیر چتر نظام بیایند می توان برای وحدت تلاش کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر