کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

فرمانده سپاه: نمی توانند به انقلاب ضربه بزنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به شدت از حمله به ایران در هراس است.

سردار سرلشکرمحمدعلی جعفری در اجتماع ده ها هزار نفری بسیجیان چهارمحال وبختیاری در مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد افزود: رژیم منفور اسرائیل نگران حمله به ایران است و ترس بزرگی از ایران دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ سخت دیگر به اهداف شوم و پلید خود نخواهند رسید از همین رو تهدید علیه انقلاب اسلامی ایران را رها نمی‌کنند.

سردار جعفری یادآور شد: آنها به دنبال تشدید ناامنی، تحریم و توطئه اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند اما ملت ایران آمادگی همه جانبه علیه تهدیدات مختلف دشمنان انقلاب اسلامی ایران را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: آمادگی یکسویه نظامی دیگر پاسخگوی تهدیدات متنوع دشمنان علیه جمهوری اسلامی نیست و امروز وظیفه آحاد مردم ایران بویژه بسیجیان حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر فرهنگ مهدویت و عاشورا تاکید کرد:عده‌ای تلاش می کنند مردم را از مسیر الهی و انقلاب اسلامی دور و خارج کنند. وی یادآور شد: این عده با ترویج رفاه طلبی و دنیاطلبی و با بهره‌گیری از فرهنگ غرب و براساس نظام جهانی غرب،مردم را در مسیر دنیاطلبی قرار می دهند.

جعفری تاکید کرد: برخی ازخواص و سیاسیون نیز توصیه می‌کنند که انقلاب اسلامی درمسیر نظام جهانی غرب که برمبنای زور و ظلم بنا شده است قرار گیرد که این افراد اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران را گم کرده اند.

وی به بازخوانی طرح یکی ازنظریه پردازان غربی در اورشیلم درباره انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: در این نظریه شیعه به مثابه یک پرنده دراوج عنوان شده ومهدویت وانتظار وعاشورا و شهادت طلبی دوبال اوجگیری این پرنده است. وی یادآور شد: این نظریه پرداز غربی همچنین ولایت فقیه را زره نفوذ ناپذیر انقلاب اسلامی ایران توصیف کرده است.

جعفری ادامه داد: این نظریه پرداز اعلام می‌کند که تیرهای زهرآگینی که آنها به سمت شیعه پرتاب می‌کنند به هدف نمی‌نشیند و برای ضربه زدن به شیعه، تضعیف ولایت فقیه و فرهنگ مهدویت و عاشورا راهکار مناسبی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: در کشور برخی از مدیران سطوح مختلف آگاهانه یا ناآگاهانه رفاه طلبی بیش از حد با الگوگیری از زندگی جوامع و اقتصاد غربی را اجرایی کرده‌اند و برغم هشدارهای مختلف رهبر معظم انقلاب ، آنها کار خود را انجام داده اند.

به گفته وی،برای شناخت دوست وغیردوست و انقلابی ازغیرانقلابی توسط ملت داشتن بصیرت بسیار حیاتی است تا بدانند چه کسانی ملت را در مسیر هدایت و میسر قرآن و ولایت قرار می‌دهند و چه کسانی می‌خواهند ملت را از این میسر الهی دور کنند.

سردار جعفری یادآور شد: هم اکنون ملت ایران به برکت خون شهدا و رهبری ولایت فقیه در مسیر جامعه آرمانی که استقرار عدل الهی است، قرار دارد و به سادگی این راه و مسیر الهی را از دست نخواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه انگیزی برخی افراد یادآور شد: مشکلی که در انتخابات اخیر بروز و ظهور پیدا کرد براساس دو دیدگاه بود که یک دیدگاه مردم را در مسیر الهی، اسلامی، انقلابی و قرآنی قرار می‌دهد و یک دیدگاه راه دنیا طلبی آمریکایی را پیش گرفته است.

وی گفت: این نگاهها در نوع مدیریت اقتصادی، فرهنگی،سیاسی، مدیریتی و توزیع ثروت ملی نیز نمود داشته و در توزیع ثروت ملی برای اجرای عدالت محوری و توجه به محرومان و یا توجه به سرمایه داران و بی‌توجهی به محرومان نیز اختلاف دیدگاه وجود دارد.

به گفته وی مشکل آنجاست که عده‌ای نمی‌توانند با مردم رو راست باشند و اعتقادات واقعی خود را به مردم بگویند و پشت پرده نفاق پنهان می‌شوند و متناسب با ذائقه مردم برای کسب رای حرف می‌زنند. وی افزود: این نفاق درصدراسلام نیز به شکل دیگری وجود داشت و هر جایی که حق واقعی اسلام مطرح باشد، نفاق نیز وجود دارد.

سردار جعفری یادآور شد: شناخت دوستان و دشمنان در این راه کار بسیار سختی است و ملت ایران باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند. پنهان کردن چهره واقعی یکی از خصوصیات فتنه‌های اخیر در دعوای دنیاطلبی با مسیر الهی بود.

وی گفت: برخی از افراد، ولایت فقیه و حکومت اسلامی را قبول ندارند ، اما جرات بیان کردن آن را ندارند. این عده تلاش می‌کنند تا ماهیت دینی حکومت را کمرنگ کنند و الگوی سکولاریستی و غیردینی را در راستای تعضیف ولایت فقیه ارائه دهند.

به گفته وی،هدف اصلی فتنه گران این بود که ولایت فقیه را به یک مقام تشریفاتی تبدیل تا اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ کنند. وی گفت: آنها به دلیل عدم تمکین به جمهوریت، آرا مردم را قبول نکردند و بزرگترین گناه را در این راه مرتکب شدند.

سردار جعفری یادآور شد راهپیمایی اخیر مردم پس ازآنکه عده‌ای به عاشورا حسینی هتک حرمت کردند، تکلیف فتنه گران را روشن کرد و آنها مجبور شدند در برابر مردم کوتاه بیایند گرچه برخی‌ها معتقدند این کوتاه آمدن آنها نیز توطئه ای دیگر برعلیه مردم است.

وی افزود: این عده فتنه گر به حیثیت انقلاب اسلامی ضربه زدند و شبهه افکنی کردند،اما انقلاب اسلامی ریشه مستحکمی دارد وکسی نمی‌تواند به آن ضربه برند.

جعفری ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از ایستادگی دوران دفاع مقدس حساس تر و خطیرتر است و انقلابی بودن و مقاومت کردن در راه حق رمز پیروزی ملت ایران اسلامی است. وی یادآور شد: نیروهای بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی درصفوف مقدم انقلاب اسلامی ایران قرار دارند و عنوان مقدس بسیجی، تکلیف را در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی دو چندان می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید نمود: در فتنه‌های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی، بسیجیان بخوبی در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کردند زیرا فلسفه وجودی بسیج و سپاه حفاظت از دستاوردی انقلاب اسلامی ایران است.

در این همایش که اقشار مختلف بسیجیان حضور داشتند، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بر ادامه راه شهدا و حفاظت از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر