کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

رسائي: اميدواريم حسینیان استعفايش را پس بگيرد

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس گفت: استعفاي آقاي حسينيان از باب امر به معروف و نهي از منكر بود و نتيجه‌اي كه بر اين اقدام وي مترتب بود، حاصل شده و اميدواريم استعفاي خود را پس بگيرد.

حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده تهران و عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در گفتگو با فارس اظهار داشت: تقريبا همه دوستان و نمايندگان ملت دغدغه‌هاي آقاي حسينيان را به حق مي‌ دانند، اما استعفا راه حل مشكلاتي كه وي مطرح كرده نمي‌دانند.

وي افزود: همانطور كه بنده قبلا اعلام كردم، آقايان حسينيان از باب امر به معروف و نهي از منكر اين كار را انجام داده و نتيجه‌اي كه بر اين اقدام وي مترتب بود، حاصل شده و به نظر مي ‌رسد از اين به بعد نيازي به استمرار آن نيست.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم با اشاره به ديدار ظهر امروز جمعي از نمايندگان اصولگرا با حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان كه در مركز اسناد انقلاب اسلامي و به منظور اقناع وي جهت پس گرفتن استعفايش انجام شد، گفت: اميدواريم با توجه به رايزني‌ها و مذاكرات دوستان مختلف و گروه‌هاي متعدد در داخل و بيرون مجلس با آقاي حسينيان، وي ظرف 2 روز آينده با حضور در مجلس دوستان انقلاب را شاد و دشمنان انقلاب را خشمگين كند.

رسايي در پايان اين نكته را متذكر شد كه "اميدواري نمايندگان براي پس گرفتن استعفا از سوي حسينيان آنقدر زياد بوده كه استعفانامه وي در جلسه علني امروز مجلس قرائت نشده است ".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر