کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

افشاگری وطن‌امروز درباره نشریه حامی دولت

روزنامه وطن امروز نوشت: نشریه همت که پیش از این توسط وزارت ارشاد توقیف شده بود، رفع توقیف شده و بار دیگر هتاکی‌های خود را در شماره جدید ادامه داده است.

این روزنامه حامی دولت افزود: گفتنی است جریانی مشکوک مدیریت این نشریه را برعهده دارد و متأسفانه به بهانه حمایت از دولت موجبات حمله به دولت را فراهم می‌کند، لذا در آینده‌ای نزدیک گزارش مفصلی از پشت پرده این نشریه هتاک و ارتباط آن با جریان اصلاح‌طلبی منتشر خواهیم کرد.
خاطرنشان می شود هفته‌نامه «همت» در دور جدید انتشار خود با حمله بی‌سابقه به هاشمی رفسنجانی، در صفحه جلدش تصویر چهره‌هایی را به عنوان یاران وی چاپ کرده است. اگر چه تاکنون از طرف برخی جریان‌ها و چهره‌های نزدیک به دولت، برخی مدیران سابق و چهره‌هایی همچون اعضای کارگزاران سازندگی و برخی اصلاح‌طلبان به عنوان حلقه یاران هاشمی معرفی می‌شدند و در انتخابات ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد، میر حسین موسوی، مهدی کروبی و محسن رضایی را نیز در خط هاشمی دانست اما هفته‌نامه همت از نام‌هایی یاد کرده که به گزارش تابناک دور از انتظار است. افرادی نظیرآیت الله جوادی آملی امام جمعه قم و حجت‌الاسلام محمدی‌ری‌شهری نماینده تازه استعفا داده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر