کانون ایرانیان

۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

کنسرت گروه "خورشید" لغو شد

مجید درخشانی گفت : کنسرت گروه "خورشید" که قراربود 29 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی آسمان برگزار شود،لغو شد.

سرپرست گروه موسیقی "خورشید" گفت : این گروه موسیقی از یک سال گذشته تا کنون قطعاتی را برای اجرا تمرین کرده است که این تمرینات با پیوستن خواننده های جوان موسیقی ردیف دستگاهی ایران مجتبی عسگری و امید مظهری که از شاگردان استاد شجریان هستند بار دیگر از سرگرفته شد و قرار بود اواخر بهمن ماه کنسرت گروه موسیقی"خورشید" در مجتمع فرهنگی آسمان برگزار شود اما به دلیل شرایط نامناسب برای برگزاری این کنسرت عملا امکان اجرای برنامه این گروه موسیقی وجود ندارد.

درخشانی در ادامه افزود : در فکر برگزار کردن کنسرت گروه "خورشید" تا پایان سال هستیم ولی اگر سالن مناسب برای این اجرا پیدا نشود به سال آینده موکول می شود، ضمن اینکه تصمیم گرفتیم که در تالار آسمان این کنسرت را برگزار نکنیم.

این نوازنده تار در ادامه به قطعات گروه موسیقی "خورشید" اشاره کرد و گفت : قطعات این گروه جدید است و در دو دستگاه ماهور، راک ماهور و همایون و اصفهان بر اشعاری از حافظ ، مولانا و شفیعی کدکنی (با موضوع اجتماعی) اجرا می شود.

سرپرست گروه موسیقی "شهناز" در پایان به تمرینات این گروه موسیقی اشاره کرد و گفت : گروه مشغول تمرین قطعات جدید هستند و قرار است به زودی تازه ترین آلبوم این گروه منتشر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر