کانون ایرانیان

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

قهرمان المپیک علیه قهرمان المپیک

حسین توکلی
حسین توکلی در المپیک 2000 سیدنی به مدال طلا دست یافت
حسین توکلی قهرمان المپیک سیدنی که توسط حسین رضازاده از مربیگری در تیم ملی برکنار شده است به خبرگزاری ایسنا می گوید دیگر به این رشته ورزشی باز نخواهم گشت.
توکلی و حسین رضازاده سال ها هم تیمی بودند و هر دو در المپیک سیدنی روی سکوی نخست ایستادند. توکلی می گوید از همان روز به بعد، همواره بین او و رضازاده تبعیض قائل شده اند. تبعیض هایی که می گوید نمی دانم از سیستم ورزش بوده یا هرکجای دیگر.

حسین توکلی درباره مشکل سعیدعلی حسینی پدیده فوق سنگین وزنه برداری ایران تاکید کرد: من می دانم مشکل او کجاست. اما خيلی ‌ها جرات بيان كردن واقعيت را ندارند. وقتی علی حسينی ركورد زد همه به او تبريک می ‌گفتند، اما من به او تسليت گفتم. زیرا می دانستم در ادامه مشکلات زیادی برایش به وجود خواهد آمد.
چلسی در آستانه قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلستان
جدال سرنوشت ساز چلسی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، با برتری 2 بر 0 تیم مهمان به پایان رسید تا آبی های لندن در فاصله یک هفته تا پایان فصل، در بهترین موقعیت برای تصاحب جام قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرند.
در این بازی جذاب که تا دقیقه 33 بدون گل و با خلق موقعیت های متعدد روی دروازه دو تیم پیش می رفت، ناگهان استیون جرارد کاپیتان لیورپول با اشتباهی ناشیانه، توپ را در میانه میدان از دست داد و دیدیه دروگبا با ضربه ای زیبا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
فرانک لمپارد در نیمه دوم، گل دوم چلسی را زد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
امشب منچستر یونایتد مهمان ساندرلند است و برای حفظ شانس اندکی که برای قهرمانی دارد، باید میزبان خود را از پیش رو بردارد.
در جدول رده بندی و در فاصله یک هفته تا پایان بازی ها، چلسی با 83 امتیاز در صدر قرار دارد.
اسپانیایی ها در فینال مسترز رم
در مرحله نیمه نهایی تنیس مسترز رم، سرانجام ارنست گولبیس متوقف شد. پدیده لتونیایی تنیس حرفه ای جهان که پیش از این فدرر را حذف کرده بود، مقابل رافائل نادال در سه ست، تن به شکست داد.
در دیگر بازی برگزار شده، دیوید فرر از سد فرناندو ورداسکو گذشت.
به این ترتیب امشب فرر و نادال، فینال اسپانیایی این تورنمنت را برگزار خواهند کرد.
بارسا 90 امتیازی شد
مسی
مسی دوبار دروازه ویارئال را باز کرد
در هفته سی و پنجم فوتبال باشگاه های اسپانیا با 7 مسابقه آغاز شد و در حساس ترین دیدار، بارسلونا توانست ویارئال را از پیش رو بردارد.
بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی 4 بر1 حریفش را از پیش رو برداشت. گل های بارسا را ليونل مسی 2 بار، ژاوی و كركيچ به ثمر رساندند. گل ويارئال را هم ليورنته وارد دروازه بارسلونا كرد.
نتایج سایر بازی های دیشب به شرح زیر است.
دپورتيوولاكرونيا 0 ساراگوسا 1
مالاگا 1 اسپورتينگ خيخون 1
تنه ريف 2 راسينگ سانتاندر 1
وايادوليد 0 ختافه 0
خره س 2 آلمريا 1
اسپانيول 0 والنسيا 2
در حال حاضر بارسلونا با 90 امتياز در صدر جدول قرار گرفته و رئال مادريد با یک بازی كمتر و 86 امتياز در رده دوم قرار دارد.
برتری رم و میلان
در آغاز هفته سی و ششم فوتبال باشگاه های ایتالیا، رم با برتری 2 بر 1 مقابل پارما به صدر جدول صعود کرد. فرانچسکو توتی و رودریگو، گل های رم را به ثمر رساندند.
میلان هم با تک گل رونالدینیو از روی نقطه پنالتی، فیورنتینا را شکست داد.
اگر امشب (یکشنبه) اینتر مقابل لاتزیو به تساوی هم برسد، صدر جدول را از رمی ها پس خواهد گرفت.
پلی آف لیگ برتر والیبال
تيم پيكان با پيروزی مقابل كاله‌ آمل، اولین تیم راه یافته به مرحله‌ نهايی ليگ برتر واليبال ایران بود.
در ادامه‌ رقابت‌های ليگ برتر واليبال و از مرحله‌ نيمه نهايی، پيكان موفق شد 3 بر 2 از سد تيم كاله در شهر آمل بگذرد. پيكان با اين برد به مرحله‌ نهايی صعود كرد.
در ديگر بازی برگزار شده، پرسپوليس و سنگ آهن بافق به مصاف هم رفتند كه پرسپوليس 3 بر 0 به برتری رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر