کانون ایرانیان

۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

حمایت فیگو از سرمربی تیم ملی ایران

لوييس فيگو در مصاحبه با روزنامه ابولا، چاپ ليسبون مسئولان فدراسيون فوتبال پرتغال را بابت فرايندي که براي اخراج کارلوس کئيروش طي کردند مورد انتقاد تند خود قرار داد.

فيگو که از کشفيات کئيروش در دوران حضورش در تيم ملي جوانان پرتغال به شمار مي‌رود، در حمايت از اين مربي نام آشنا به روزنامه پرتغالي ابولا گفت:« از فدراسيون فوتبال پرتغال به دليل فرايندي که باعث اخراج کئيروش شد انتقاد دارم. مسئولان بايد صادق باشند، به خصوص وقتي که مي‌خواهند با يک مربي خداحافظي کنند و مربي جديدي را جايگزينش کنند. البته من با تمام تصميمات کرش موافق نبودم اما به عنوان يک معلم هميشه براي او احترام خاصي قائلم»



فيگو که در مدرسه فوتبال ويتوريا ستوبال صحبت مي‌کرد در ادامه گفت:« متاسفانه مسئولان وقتي دنبال يک مربي هستند او را بهترين مربي جهان مي‌دانند و خيلي برايش احترام قائلند اما وقتي همان مربي مي‌خواهد برود ديگر خبري از آن همه تعريف و تمجيدها نمي‌شود. براي کئيروش هم همين اتفاق رخ داد. معتقدم وقتي يک مربي نمي‌تواند منافع فدراسيون را تامين کند بايد خيلي راحت به او بگويند و بعد دنبال جانشين او بگردند.»



فيگو صحبتهايش را اينگونه به پايان برد:« اين فرايند اخراج به هيچ وجه مناسب حال کرش نبودهر دو طرف از اين اتفاق متضرر شدند.»

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر