کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

عبدالحمید ریگی اعدام شد

سردار غلامعلی نكویی در گفت‌وگو با فارس گفت: صبح روز گذشته و طبق حكمشعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان زاهدان، عبدالحمید ریگییكی از اعضای گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی در زندان مركزی زاهدان به دارمجاز آویخته شد.

وی اظهار داشت: فرد اعدام شده، برادر عبدالمالك نیست و هنوز عبدالحمید ریگی برادر سركرده گروه تروریستی ریگی اعدام نشده است.

سردارنكویی افزود: وی به جرم آدم‌ربایی، محاربه و فساد فی الارض به لحاظ عضویتو همكاری با گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی، در دادگاه عمومی و انقلابشهرستان زاهدان محاكمه و به اعدام محكوم شده بود.

گروهك تروریستیعبدالمالك ریگی به نام اسلام و قوم بلوچ و با استفاده از كمك‌های مالی واطلاعاتی آمریكا و دیگر كشورهای غربی در منطقه شرق كشور اقدام به آدمربایی، سرقت مسلحانه و قاچاق مواد مخدر می‌كنند و دست به شرارت زده‌اند.این گروه تاكنون جنایاتی چون حادثه تاسوكی، دارزین كرمان، آدم ربایی درنوبندیان چابهار، شهادت چندین نفر از شهروندان زاهدانی، گروگانگیری اتباعخارجی، حمله به پاسگاه شمسر سراوان، بمبگذاری در مسجد علی ابن ابیطالب شهرزاهدان و منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان را در كارنامهننگین خود دارد.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بین دو كشورایران و پاكستان باید امیدوار بود، هر چه سریعتر شاهد نابودی این گروهكتروریستی در شرق كشور باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر