کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

جامعه اسلامي دانشگاه تربيت معلم سبزوار تعليق شد

مجتبی سعیدی، دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلمسبزوار در حالی از به تعلیق درآمدن این تشکل در این دانشگاهشان خبر می دهدکه مسئولین دانشگاه  تربیت معلم سبزوارهنوز دلیلی برای این تعلیق ذکرنکرده اند.
به نقل از فارس، مجتبيسعيدي با اعلام این خبر افزوده است: اساسنامه جديد جامعهاسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار يك بار تدوين شده و به هيئتنظارت دانشگاه ارائه شده است كه به دليل ايراداتي مورد قبول هيئت نظارتدانشگاه قرار نگرفت.

وي با اشاره به اينكه هنوز جلسه بعدي هيئت نظارتبراي بررسي اساسنامه جديد جامعه اسلامي دانشجويان مشخص نشده است و مسئولین از پاسخگویی سر باز می زنند، گفت: كارتدوين اساسنامه جدید جامعه اسلامي دانشجويان که بر اساس سلایق فردی تنظیم می شود تقريبا رو به پايان است.

دبيرجامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار در پايان با اشاره بهاينكه اين تشكل تا پيش از مشخص شدن اعضاي شوراي جديد فعاليت مي‌كرده،‌تصريح كرد: دليل تعليق جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزواراز سوي هيئت نظارت ين دانشگاه مشخص نيست و اميدوارم با ارائه اساسنامهجديد و تائيد هيئت نظارت،  به هر حال اين تشكل بار ديگر فعاليت خود را از سر بگيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر