کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

دانشگاه آزاد اهواز تعطيل شد‌

ه دليل برخي از تشنج‌هاي عصر امروز ميان دانشجويان موسوم به طيف سبز وتشكل‌هاي ارزشي دانشگاه آزاد اهواز، اين دانشگاه در اقدامي دور از انتظاربه صورت غير منتظره تعطيل شد.

دانشگاه آزاد اهواز كه از عصر امروز صحنه مشاجرات و درگيري‌هاي دانشجويانموسوم به طيف سبز و تشكل‌هاي ارزشي بوده است در اقدامي دور از انتظار وغير منتظره كلاس‌هاي درس اين دانشگاه تعطيل شد.

وجه تعجب‌آور اين موضوع آن است كه دانشجويان تشكل‌هاي سياسي اين دانشگاهدر اقدامي آرام با قرائت بيانيه روز 13 آبان به تجمع خود پايان داده بودندو برخي نيز در كلاس‌هاي درس حاضر شده بودند كه با حضور برخي از اعضاي واحداداري اين دانشگاه به اساتيد اعلام شد كه دانشگاه تعطيل است و كلاس‌هايخود را بايد تعطيل كنند.

اين درحاليست كه معاونت آموزشي دانشگاه آزاد اهواز تعطيلي اين دانشگاه راتكذيب مي‌كند و ادعا مي‌كند كه اساتيد از حضور در كلاس‌ها خودداريكرده‌اند.

در حال حاضر دانشجويان دانشگاه آزاد اهواز در حال خروج از دانشگاه هستند واين امر موجب شده است تا در درب خروجي اين دانشگاه تجمع 2 هزار نفري تشكيلشود كه به دليل محدوديت وسائل نقيله تجمع دانشجويان در درب خروجي موجبترافيك شديد و بند آمدن خيابان شده است.

گفتني است اين تشنجات در دانشگاه آزاد اهواز از عصر امروز با تجمعغيرقانوني و بدون مجوز دانشجويان طيف موسوم به سبز آغاز شد كه با اين رونددانشجويان تشكل‌هاي سياسي اين دانشگاه نيز تجمع خود را آغاز كردند وپلاكادرها و تراكت‌هاي خود را نصب كردند.

گفتني است در بهترين شرايط دانشجويان طيف سبز1000 نفر و در برخي شرايط نيز به 3000 نفر مي‌رسيدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر