کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

تشنج در سخنرانی صفاردر خواجه‌نصیر

خبرگزاری فارس در گزارشی به روایت حواشی حضور محمد‌حسین صفار‌هرندیوزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست دانشجویی امروز سالگرد 13 آبان درآمفی‌تئاتر دانشكده برق دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی پرداخت.
طبق این گزارش قبل از حضور صفار هرندی در آمفی تئاتر دانشگاه عده‌ای ازحامیان میرحسین موسوی كه در انتهای آمفی‌ تئاتر تجمع كرده بودند با در دستداشتن پلاكارد‌ و نماد‌های سبز رنگ  شعار مرگ بر دیكتاتور سر دادند.
* پس از ورود صفار هرندی به آمفی‌تئاتر دانشگاه و هنگامی كه سخنران نشستاز وی دعوت كرد تا در محل سخنرانی حضور پیدا كند حامیان موسوی با هوكشیدن‌های مداوم و شعارهای " ننگ ما ننگ ما وزیر ارشاد ما " سعی داشتند جوسالن را ناآرام كنند. صفار هرندی در پاسخ به آنان گفت: حق با شماست، وزیرارشاد شما اكنون در خارج از كشور است و تعداد همسرانی كه اختیار كرده مایهشرم وی شده و این وزیر ارشاد دولت اصلاحات از ترس همسران خود به خارج ازكشور پناه برده است.
برخی دانشجویان حاضر در سالن در این هنگام با دست زدن سخنان صفار هرندی را تایید كردند.
* هنگامی كه صفار هرندی قصد داشت سخنان خود را آغاز كند حامیان موسوی باشعار " یاحسین میرحسین " سعی داشتند اجازه ندهند تا صفار هرندی سخنرانیخود را آغاز كند. و صفار هرندی در مقابل این اقدام آنان اظهار داشت:انشاء‌الله خداوند به میرحسین موسوی كمك كند تا وی از این مخمصه خارج شود.وی افزود: این یا حسینی كه شما سر می‌دهید همانی است كه عده‌ای در كربلاسر می‌دادند تا صدای حسین‌بن‌علی (ع) به گوش كسی نرسد.
* حامیان میرحسین موسوی سپس شعار " بسیجی واقعی همت بود و باكری را " سردادند كه صفار هرندی در پاسخ آنها گفت: همین طور است شهدای واقعی همت،باكری و سردار شوشتری بوده‌اند.
* صفار هرندی در واكنش به شعار " نصر‌من‌الله و فتح‌ قریب مرگ بر این دولتمردم فریب " حامیان موسوی خاطرنشان كرد: مشخص است كه چه كسانی در زمانحكومت خود مردم فریبی می‌كردند.
* صفارهرندی در پاسخ به شعار این گروه افراطی كه شعار "تا احمدی‌نژاده، هرروز همین بساطه " را سر می‌دادند، خاطرنشان كرد: پس از نظر شما كه مثلامعنی دیكتاتوری و دموكراسی را فهمیده‌اید، كسانی كه 24 میلیون رأیآورده‌اند باید حكومت را به كسانی كه نیمی از این رأی را آورده‌اند راباید تحویل دهند؟
* صفارهرندی در ادامه جلسه خطاب به حامیان موسوی گفت: شما كه دوستان خوبیبرای خاتمی نبودید و در دوران دولت اصلاحات از وی عبور كردید و حالا هم بهجایی خواهید رسید كه از موسوی نیز عبور خواهید كرد و ما نگران مخالفت‌‌هایشما نیستیم.

* حامیان میرحسین موسوی در این هنگام شروع به فحاشی مستقیم به صفار هرندیكردند كه صفار هرندی در پاسخ اظهار داشت: باید برای شما درس اخلاق گذاشت.شما باید در كلاس اول دبستان بنشینید تا برایتان مشخص شود عدد 24 بزرگتراست یا عدد 13!

* صفار هرندی در ادامه و در خصوص شعار "بسیجی واقعی، همت بود و باكری "حامیان موسوی تاكید كرد: شما فقط حامیان بسیجیانی هستید كه به شهادترسیده‌اند و اگر همت اكنون زنده بود معلوم نبود شما چه بلایی سر ویمی‌آوردید اما باید توجه داشته باشید همت همان كسی بود كه به عنوان اولینفرمانده در منطقه لبنان حاضر شد و به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت .

* صفار هرندی در پاسخ به شعار حامیان سبز مبنی بر "روحانی واقعی منتظری وصانعی " نیز تصریح كرد: قابل توجه شما، منتظری همان كسی است كه از سویامام خلع شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر