کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

حمله اوباش به وزیر بهداشت میرحسین

نماینده مردم تهران در مجلس جریان حمله عده ای از اوباش به اتومبیلش درحاشیه مراسم 13 آبان امروز را تشریح کرد و گفت: تنها به دلیل اینکه احتمالمی دادم باز هم از سوی این گروه اندک و اعتشاشگر مظلوم نمایی صورت گیرد ،واقعیت جریان حمله به اتومبیل خود را بازگو می کنم.

دکتر سید علیرضا مرندی درباره حادثه ای که برای وی در جریان مراسم 13 آبانامروز اتفاق افتاد ، افزود: در خیابان سرافراز نزدیک خیابان مطهری سواراتومبیلم بودم اما به دلیل ترافیک سنگین به کندی حرکت می کردم. البته مندر داخل ماشین مشغول تهیه یک متن سخنرانی بودم و به همین دلیل سرم راپایین گرفته بودم که همین امر باعث می شد به آسانی شناسایی نشوم.

وی با بیان اینکه به دلیل ترافیک سنگین توسط گروهی اغتشاشگر شناسایی شدهاست ، اضافه کرد: افراد اغتشاشگر با شعارهایی به طرز وحشیانه به سمتاتومبیل من حمله ور شده و خساراتی به آن وارد کردند. به طوری که سقف آنسوراخ و شیشه های آن شکسته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: عده ای این گروه را از این عمل وحشیانه منعمی کردند و حتی راننده من به آنها گفت راننده آژانس و اتومبیل متعلق به ویاست اما آنها به وحشی گری خود ادامه دادند.

مرندی افزود: در یک برهه زمانی تعدادی موتورسیکلت نیروهای مسلح به سمتماشین من آمدند و گفتند که من را اسکورت می کنند. پس از رفتن این نیروهادوباره به سمت اتومبیل من حمله شد تا اینکه وارد مطهری شدم و به دلیل کاهشترافیک به وسط خیابان حرکت کردیم که در آنجا متوجه فیلم برداری ایناغتشاشگران شدم.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: وارد بزرگراه مدرس هم که شدم یکیدو اتومبیل که مربوط به اغتشاشگران بود از کنار اتومبیل من رد شدند وشعارهایی می دادند که این موضوع تا بزرگراه صدر ادامه یافت.

وی ادامه داد: من قصد حضور در مطب را داشتم اما به دلیل جریان پیش آمده وخوف اینکه مبادا تا آنجا مرا همراهی کنند راهی منزل شدم. البته با آقایابوترابی و باهنر تماس گرفتم و موضوع را با آنها در میان گذاشتم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر