کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

وزارت اطلاعات : توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد با هدايت سازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" طراحی شده بود!!

توطئه ترور يكي از مسئولان نظام به وسيله ماموران نظام خنثي شد.
به گزارش ايلنا،روابط عمومي وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌‌اي اعلامكرد:به دنبال پيگيري اطلاعاتي و تلاش‌هاي مستمر سربازان گمنام امام زمان ، توطئه طراحي‌شده بيگانگان براي ترور يكي از مسئولان نظام خنثي شد.
بر اساس اسناد و مدارك كشف‌شده، تروريست‌هاي  قصد داشتند با طراحي و هدايتسازمان جاسوسي آمريكا در ادامه "اغتشاشات" و فتنه‌اي كه پس از انتخاباترياست‌جمهوري در كشور به وجود آمد، با هدف القاي فضاي ناامني و ايجاددرگيري‌ ميان جنا‌ح‌هاي مختلف سياسي، يك چهره سياسي نظام را ترور كنند.
بنا بر اطلاعات به دست آمده، تروريست‌ها درصدد بودند اولين بار در روز راياعتماد مجلس شوراي اسلامي به وزيران پيشنهادي دولت دهم و چند روز پيش درآستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، يكي ازخدمتگزاران دولت را مورد سوء قصد قرار دهند.
سربازان گمنام امام زمان  طي يك عمليات گسترده و ضربتي موفق شدند ضمنشناسايي و دستگيري تعداد پنج نفر تروريست، مقاديري سلاح جنگي و مهماتمربوطه به همراه صدا خفه‌كن و تجهيزات ارتباطي و فني را كشف و ضبط نمايند.
وزارت اطلاعات به ملت شهيدپرور ايران اطمينان مي‌دهد فرزندان گمنام شماهمواره با اقتدار و هوشياري كامل از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پاسداريمي‌كنند و ضمن حفاظت از امنيت مردم و نظام، مزدوران و فتنه‌گران را به دستعدالت مي‌سپارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر