کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

سخنرانی مهدی طائب، عضو رهبری جمعیت رهپویان انقلاب!

سه شنبه 26 آبان، مهدی طائب، برادر حسین طائب فرمانده سابق بسیج که نامش در صدر لیست جنایات کهریزک و کشتار مردم در راهپیمائی های اعتراضی قرار دارد، در یک همایش بسیج در استان گلستان سخنرانی کرد.(حسین طائب اکنون شده قائم مقام سازمان اطلاعات سپاه!)

این همایش، بی سر و صدا و بدون تبلیغاتی که موجب شد دانشجویان غیر بسیجی هم در آن شرکت کنند، در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و با حضور بسیجی های دانشگاه و بسیج برخی ادارات دولتی برگزار شد.


فرازهایی از سخنان ایشان:


مهدی هاشمی(پسر رفسنجانی) برای مسئولین نظام فاحشه تربیت می کرد. کروبی در شهر قم فقط 4 رای آورده بود. همین حالا اگر موسوی و خاتمی و کروبی دستگیر شوند هیچ اتفاقی نمی افتد. برنامه این بود که موسوی رئیس جمهور شود و خاتمی رهبر. به ما گفته بودند روز انتخابات طرفداران احمدی نژاد مثل مور و ملخ از محلات پائین شهر می ریزند پای صندوق رای. روز دوشنبه بعد از رای گیری 700 هزار نفر را آوردند بیرون و چون خونریزی از طرف نظام صورت نگرفت غروب حمله کردند به یک پایگاه بسیج. تا روز جمعه با اغتشاشگران مماشات شد. سخنرانی آقا آبی بود بر تهران. روز شنبه مردم صف خودشان را جدا کردند و فقط پیاده نظام دشمن در خیابانها ماند. آن هم چه کسانی؟ بچه های پونک و نیاوران. اینها چنگال رو با دستمال کاغذی بلند می کنند. باتوم خور نبودند. همین که باتوم رو دیدند فرار کردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر