شهرزادنیوز:زنان وقت بیشتری صرف شبکههای اجتماعی اینترنتی میکنند تا مردان و این وضع در آینده از این هم گستردهتر خواهد شد.
تازهترین پژوهش جهانی موسسه "کام اسکوُر" در این مورد حاکیست که این روند شامل همه کشور ها و همه گروههای سنی میشود و حتا زنان 55 سال به بالا نیز، به محض کشف این شبکهها، همان قدر زمان صرف آن میکنند که زنان جوان.
یک کارشناس "سوشیال مدیا کانزلتینگ"، با تأیید این موضوع گفت که یک نگاه به لیست دوستان و آشنایانی که روی خط هستند، نشان میدهد که بیشتر آنان را زنان تشکیل میدهند.
نگاهی به جزئیات پژوهش مزبور نشان میدهد که زنان با آن که 48 درصد دیدارکنندگان فیس بوک را تشکیل میدهند، اما 57 درصد از فراخوانی صفحات توسط آنها صورت میگیرد.
این روند به ویژه در آمریکای لاتین برجسته است. در این منطقه 94 درصد از زنان استفاده کننده از اینترنت، در شبکههای اجتماعی فعال هستند. مردان 92 درصد را تشکیل میدهند. در اروپا 86 درصد زنان و 80 درصد مردان کاربر اینترنت در شبکه های اجتماعی فعالند.
این پژوهش همچنین نشان میدهد که هرچه سن بالاتر میرود، شمار زنان فعال در شبکههای اجتماعی، نسبت به مردان، افزایش بیشتری نشان میدهد.
تازهترین پژوهش جهانی موسسه "کام اسکوُر" در این مورد حاکیست که این روند شامل همه کشور ها و همه گروههای سنی میشود و حتا زنان 55 سال به بالا نیز، به محض کشف این شبکهها، همان قدر زمان صرف آن میکنند که زنان جوان.
یک کارشناس "سوشیال مدیا کانزلتینگ"، با تأیید این موضوع گفت که یک نگاه به لیست دوستان و آشنایانی که روی خط هستند، نشان میدهد که بیشتر آنان را زنان تشکیل میدهند.
نگاهی به جزئیات پژوهش مزبور نشان میدهد که زنان با آن که 48 درصد دیدارکنندگان فیس بوک را تشکیل میدهند، اما 57 درصد از فراخوانی صفحات توسط آنها صورت میگیرد.
این روند به ویژه در آمریکای لاتین برجسته است. در این منطقه 94 درصد از زنان استفاده کننده از اینترنت، در شبکههای اجتماعی فعال هستند. مردان 92 درصد را تشکیل میدهند. در اروپا 86 درصد زنان و 80 درصد مردان کاربر اینترنت در شبکه های اجتماعی فعالند.
این پژوهش همچنین نشان میدهد که هرچه سن بالاتر میرود، شمار زنان فعال در شبکههای اجتماعی، نسبت به مردان، افزایش بیشتری نشان میدهد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر