کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

ملاقات شاهپور كاظمی ( برادر زهرا رهنورد ) با خانواده‌اش

شاهپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) ، پس از مدت‌ها دیروز با خانواده‌اش ملاقات کرد.
کاظمیکه در روزهای ابتدایی پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شده بود، درمدت 4 ماهه بازداشت خود، تنها 3 بار توانسته است، با خانواده اش ملاقاتکند. او همچنین از تماس تلفنی نیز محروم بوده است. شاهپورکاظمی، برادردکتر زهرا رهنورد - همسر میرحسین موسوی از نامزدهای معترض انتخابات ریاستجمهوری - است.
مهندس شاهپور کاظمی‌، 62 ساله‌، یکی از متخصصینبرجسته مخابراتی کشور، عضو هیات مدیره تولیدکنندگان "يو‌پي‌اس‌" و "اتاقبازرگانی مخابرات‌" و از شخصیت‌های برجسته علمی در عرصه مخابرات والکترونیک ایران است. وی مدیر یکی از بزرگترین مراکز تولید علم و فناوریمخابراتی کشوربه نام "کارخانه منابع تغذیه الکترونیک" است که بیش از 300متخصص وکارمند و کارگر تحت نظر وی مشغول فعالیت وارائه خدمت هستند و درچند دهه گذشته هزاران تکنسین و متخصص حوزه‌های مخابراتی و الکترونیکی تحتنظر وی آموزش دیده‌اند. وی همچنین از کارآفرینان حوزه مخابرات است که درزمان جنگ تحمیلی خدمات مخابراتی و الکترونیکی به صنایع دفاعی کشور ارائهمی‌داده‌ است.
شرکت‌های مخابراتی پیش از این در نامه‌ای به رییسقوه قضاییه با تاکید بر این‌که شاهپور کاظمی یکی از کارآفرینان بخش صنعتکشور با 34 سال سابقه خدمت است، تاکید کرده‌اند که او در مدت بازداشت ازحقوق اولیه داشتن وکیل و دادرسی محروم بوده است. انجمن صنفی سازندگان«یو.پی.اس» ايران و سنديكای صنعت مخابرات ايران هم در نامه‌‌هایجداگا‌نه‌ای از رییس دستگاه قضایی کشور خواسته بودند که حقوق و شان جایگاهعلمی شاپور کاظمی حفظ شود و دستور آزادی او هرچه زودتر صادر شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر