کانون ایرانیان

۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

دادستان كل كشور شكايت 100 نماينده از موسوي را تاييد كرد

غلامحسين محسني اژه‌اي دادستان كل كشور صبح امروز در حاشيه برگزاري جلسهكميته تعيين مصاديق جرائم يارانه‌اي در جمع خبرنگاران در خصوص شكايتنمايندگان مجلس از مير حسين موسوي گفت: در تاريخ 29 مهرماه سال جاري دو تناز نمايندگان مجلس متن شكوائيه كه تعداد قابل توجهي حدود 100 نفر آن راعليه موسوي امضا كرده بودند تنظيم و به بنده ارائه كردند كه دادستاني كلكشور در اين خصوص مشغول بررسي مطالب ارائه شده است. 
به نقل از فارس ، وي افزود: از طرف برخي مجامع هم مطالبي منعكس شده و در خواست رسيدگيو تعقيب موضوع را از ما دارند البته دادستاني كل كشور مستقيما اقدام قضاييانجام نمي‌دهد بلكه مطالبي را تنظيم و براي رسيدگي به مراجع ذيربط قضاييارسال خواهد كرد.
دادستان كل كشور در خصوص زمان رسيدگي به اين شكوائيه‌ها اظهار داشت:زمان رسيدگي بستگي به اقدامات بعدي و موكول به بررسي گزارشاتي است كه برخيافراد و مجامع ارائه داده‌اند.
اژه اي ادامه داد: در مطلب ارائه شده توسط نمايندگان مجلس برخياتهامات در خصوص مير حسين موسوي مطرح شده و به عنوان شريك و مباشرنمايندگان خواستار تحت تعقيب قرار گرفتن وي شده‌اند؛ نمايندگان در خواستخود را به مواد 610 و 618 قانون مجازات اسلامي كه در خصوص بر هم زدن امنيتو نظم اجتماعي و تبليغ عليه نظام اسلامي است، مستند كرده‌اند.
وي در ادامه تاكيد كرد: برخي از اساتيد دانشگاه نيز درخواست مشابهيدر اين خصوص از ما داشته اند كه متعاقبا دادستاني بررسي هاي مقتضي راانجام و نتايج را به مراجع ذيربط ارسال خواهد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر