کانون ایرانیان

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

سردار همدانی: ما هیچ مجوز شرعی برای استفاده از بمب هسته‌ای نداریم

پارلمان‌نیوز: فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله تهران گفت: ما از هر امکان و وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین همدانی گفت: آنچه امروز در رابطه با دفاع مقدس در برنامه سپاه وجود دارد به عنوان مدل و الگویی است برای همه ملت‌ها که یاد بگیرند اگر می‌خواهند زنده باشند و حیات داشته باشند و ریشه تجاوز را بخشکانند، این اقدامات را به عنوان اقدامات پیشگیرانه به کار ببرند.

وی تصریح کرد: ما همه برنامه‌ها، حوادث و رخدادهای دفاع مقدس را به عنوان مدل و الگو به همه ملت‌ها ارائه کرده‌ایم تا جنگی اتفاق نیفتد.

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله تهران عنوان کرد: ما به شدت از جنگ پرهیز می‌کنیم، اما نه به معنای این‌که تسلیم شویم، بلكه به معنای این‌که مقاومت می‌کنیم تا روحیه جهان استکباری و آن خلق و خوی بدی که سران استکبار دارند را تبدیل به یاس و ناامیدی کنیم.

وی افزود: امروز تمام سیر و فرآیند بازخوانی خاطرات و حوادث دفاع مقدس را به عنوان یک عمل پیشگیرانه مد نظر داریم.

همدانی ادامه داد: خود جهان غرب و استکبار به خوبی دریافته‌اند که هیچ بمب هسته‌ای در مقابل هر ملتی که مقاوم و متحد باشند کارساز نیست.

وی تاکید کرد: ما با اطمینان می‌گوییم که آن‌ها چنین کاری را نخواهند کرد تا زمانی که ملت‌ها متحدند و تا زمانی که ملت‌های مسلمان روحیه استقامت و مقاومت را در خود زنده نگه دارند.

وی ادامه داد: آمریکا می‌داند که ما نیاز به بمب هسته‌ای نداریم و آن‌ها برای این که ملت‌های خودشان را با خود همراه کنند و ملت‌های دنیا را از جهان اسلام بترسانند و بگویند این‌ها روحیه تهاجمی و کشتار جمعی دارند دست به این کارها می‌زنند.

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله تهران اذعان كرد: بمب هسته‌ای قطعا آثار تخریبی فراوانی دارد و ما هیچ مجوز شرعی برای استفاده از بمب هسته‌ای نداریم.

وی گفت: جنگ ما به این دلیل مقدس شد که هیچ اهداف مادی در آن نبود و ما مورد حمله قرار گرفته بودیم. سران استکبار به کشور و سرزمین ما حمله نکردند آن‌ها می‌خواستند به افکار و اندیشه‌های ما حمله کنند و ما نیز از آن افکار و اندیشه و آنچه که از تربیت‌های اسلامی در ملت ما دمیده شده بود دفاع کردیم.

رییس هیات امنای کنگره امیران، سرداران و 8 هزار شهید استان همدان ادامه داد: ما از هر مکان و وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس استفاده می‌کنیم مثل فیلم، کتاب، یادمان، باغ موزه دفاع مقدس و آنچه می‌توانیم بگوییم آثار دفاع مقدس است برای استفاده نسل‌های آینده تا بدانند و به خود ببالند به خاطر فداکاری و ایثارگری که اجدادشان و پداران و مادرانشان کردند.

وی در پایان گفت: حزب الله لبنان، فلسطین، عراق و افغانستان از الگوی مقاومت استفاده کردند که مطمئنا باعث دمیده شدن روحیه یاس و ناامیدی در سران استکبار شده‌اند.

View Original Article

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر